اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاطمه فاطمه است /9

صالحی: الگوی ما در دفاع از ولایت زهرا(س) است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: الگوی ما در دفاع از ولایت و حریم آن، حضرت زهرا(س) است که با تمام وجود از این ستون استوار دفاع کرد و اول شهید راه ولایت نام گرفت.

صالحی: الگوی ما در دفاع از ولایت زهرا(س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود حجت‏الاسلام و المسلمین علی صالحی پیش از ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه شاهرود در حسینیه ثارالله این شهر افزود: در احادیث مختلفی بیان شده که زمین هیچ‏ گاه بدون حجت نبوده و همیشه حجت خدا که واسطه فیض است، حضور دارد.

وی اضافه کرد: در زمان غیبت نیز سفارش شده که برای درک احکام و معارف، به راویان حدیث که همان فقها و عالمان دین هستند، مراجعه شود.

این استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: در حدیث معروفی از مولا علی(ع) است که می‏فرماید "حق و اهل آن را بشناسید، چرا که حق مقیاس شناخت اهل حق و باطل است"، اما در برخی موارد در زمان حاضر حق را با اهل می‏شناسند و تشخیص حق با افراد است که این درست نیست.

صالحی با اشاره به اینکه دفاع از ولایت که ستون خیمه اسلام بوده واجب است، افزود: الگوی ما در دفاع از ولایت و حریم آن، حضرت زهرا(س) است که با تمام وجود از این ستون استوار دفاع کرد و اول شهید راه ولایت نام گرفت.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام بعد از شکل‏گیری انقلاب اسلامی فهمیدند که ولایت چه نقشی در اسلام و حکومت اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: آنها، با این شناخت هجمه‏های خود را بر این ستون متمرکز کرده‏اند.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای از میان برداشتن این عنصر مهم در حکومت اسلامی صرف می‏کنند.

وی با اشاره به تأکیدات علمای دین بر دفاع از ولایت افزود: علامه "حسن‏زاده" در تمام سخنرانی‏های اخیر خود بر دفاع از ولایت تأکید می‏کنند و هشدار می‏دهند که دشمنان داخلی و خارجی ولایت را هدف قرار داده‏اند و باید مراقب بود و غفلت نکرد که دشمن به دنبال غفلت ماست.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: تأکید فراوان امام خامنه‏ای در چند سال اخیر بر موضوع بصیرت و صبر است و این نشان می‏دهد که دشمنان این نقاط را هدف قرار داده و می‏خواهند از بی‏بصیرتی و کم‏تحملی جامعه به نفع خود بهره‏برداری کنند.

صالحی تأکید کرد: باید تلاش کرد تا بصیرت و اخلاص و عمل به هنگام داشته باشیم، چرا که اگر این چند عنصر را هماهنگ با هم نداشته باشیم، علی زمان ما نیز خانه‏نشین خواهد شد و دشمنان منتظر چنین روزی هستند و باید مراقب بود.

این مراسم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول