اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نصب فرستنده دیجیتالی کوه سیاه؛

16 شبکه تلویزیونی ایران در کهگیلویه و چرام دریافت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: با اتمام کار نصب فرستنده دیجیتال در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام، 16 شبکه تلویزیونی و 11 شبکه رادیویی ایران در بخش‌های زیادی از این شهرستان‌ها دریافت می‌شود.

16 شبکه تلویزیونی ایران در کهگیلویه و چرام دریافت می‌شود

سید ناصر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: رسانه‌ها سلاح اصلی در جنگ تمام عیار فرهنگی هستند که کشور ما و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد باید نهایت استفاده را از قدرت رسانه‌ها به‌ کار گیرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان کرد: نقش رسانه‌ها در تولید، ترویج و تحکیم افکار و آرمان‌ها بی‌بدیل است که لازم است تقویت رسانه‌ها بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه‌های تصویری، 24 ساعته شدن شبکه استانی دنا را فرصتی ارزشمند برای استان کهگیلویه و بویراحمد خواند و ادامه داد: این موضوع در کنار تقویت و کیفیت برنامه‌های این شبکه به‌ ویژه برنامه‌های بومی می‌تواند شتاب توسعه این استان را دوچندان کند.

رضایی گفت: در این راستا دریافت با سهولت و کیفیت شبکه‌های تلویزیونی به منظور فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به جامعه نیز بسیار مهم است که روند دیجیتالی شدن فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تحقق این امر کمک فراوانی کرده است.

* فرستنده دیجیتال کوه سیاه در اواخر خرداد افتتاح می‌شود

نماینده ارشد دولت دهم در شهرستان کهگیلویه در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: نصب فرستنده دیجیتالی در کوه سیاه این شهرستان موجب خواهد شد تا بخش زیادی از مردم این مناطق از مزایای دریافت باکیفیت حدود 16 شبکه تلویزیونی و 11 شبکه رادیویی بهره‌مند شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که نصب سامانه دیجیتال کوه سیاه تا اواخر خردادماه سال جاری به بهره‌برداری برسد که این مهم با همکاری دیگر دستگاه‌ها عملی می‌شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: با اتمام کار نصب فرستنده دیجیتال در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام، 16 شبکه تلویزیونی و 11 شبکه رادیویی ایران در این شهرستان‌ها دریافت می‌شود.

مقام ارشد اجرایی در شهرستان کهگیلویه خدمت مسئولان به مردم شایسته این استان را افتخار دانست و خاطرنشان کرد: نصب فرستنده‌های دیجیتالی و سهولت دریافت تصاویر با کیفیت در کنار شبکه‌های متنوع و پر محتوا از خدمات نظام اسلامی به مردم شهرستان‌های کهگیلویه است که امید است هرچه سریع‌تر با همکاری همه مردم و دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.

رضایی طول این فرستنده تلویزیونی و رادیویی را 70 متر اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول