اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نیکشهر خبر داد

تحقق 104 درصد تعهد ایجاد شغل در نیکشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: از تعهد 2 هزار و 505 ایجاد اشتغال در نیکشهر، 104 درصد آن محقق شده است.

تحقق 104 درصد تعهد ایجاد شغل در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، مهدی سرحدی صبح امروز در جلسه شورای اداری نیکشهر اظهار داشت: از تعهد 2 هزار و 505 ایجاد اشتغال در شهرستان نیکشهر سال 90، تعداد 2 هزار و 607 شغل ایجاد شده که 104 درصد آن محقق شده است.

وی افزود: این میزان اشتغال در حالی است که بیش از تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان نیکشهر شغل ایجاد شده است.

سرپرست فرمانداری نیکشهر ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی تعداد 602 وام با 215 میلیارد ریال پرداختی در این شهرستان انجام شده است.

سرحدی بیان کرد: در حوزه کسب و کار خرد، 90 مورد پرداختی با 641 میلیون تومان صورت پذیرفته است.

وی گفت: عملکرد بنگاه‌های اقتصادی و زودبازده و کارآفرین تعداد 467 طرح بهره‌برداری شده و برای 487 اشتغال ایجاد شده، 435 میلیارد نیز پرداخت شده است.

سرپرست فرمانداری نیکشهر افزود: از ادارات تقاضا می‌شود نسبت به تکریم ارباب رجوع توجه جدی داشته باشند و پاسخ لازم و کار آنها را انجام دهند.

امام جمعه اهل سنت نیکشهر نیز در این جلسه از عدم معرفی فرماندار نیکشهر با گذشت 11 ماه به شدت انتقاد کرد و از مسئولان خواست هر چه سریع‌تر شهرستان نیکشهر را از بلاتکلیفی نجات دهند و فرماندار جدید را سریعاً معرفی کنند.

مولوی عبدالله وحیدی‌فر گفت: انتظار می‌رفت شخص استاندار همان روز پس از استعفای فرماندار قبلی، فرماندار جدید را معرفی می‌کرد.

وی بیان کرد: استانداری و وزارت کشور باید برای مردم نیکشهر احترام قائل باشند و برای پیشبرد بهتر امورات فرماندار جدید را هر چه زودتر معرفی کنند زیرا تمامی طرح‌ها و امورات شهرستان به خوبی پیش نمی‌رود.

بخشداران سطح بخش‌های نیکشهر هم در این جلسه از بازگشایی مسیرهای مواصلاتی و رسیدگی بهتر به امورات روستایی و برق رسانی به روستاهای فاقد برق تأکید کردند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول