اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد:

مخالف سنگ‌اندازی پیش پای منتخبان مردم هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که انتخابات تمام شد و رقابت‌ها جای خود را به رفاقت‌ها داده است، گفت: در این استان همه منتخبان مردم را در هر طیف و گروهی که باشند یاری خواهیم داد.

مخالف سنگ‌اندازی پیش پای منتخبان مردم هستیم

بهرام موحدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اکنون دیگر انتخابات تمام شده و همه باید به فکر توسعه استانمان باشیم.

دبیر جمعیت ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: منتخبان مردم در مجلس با هر دیدگاهی برای احزاب اصولگرا محترم هستند و ما آن‌ها را برای نیل به توسعه و پیشرفت استان کمک خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که شما در انتخابات در برخی از حوزه‌ها از کاندیدایی غیر از منتخبان کنونی حمایت کردید و اینک تکلیف شما در قبال آن‌ها چیست و چگونه برخوردی در این چهار سال خواهید داشت، گفت: انتخابات تمام شده و اکنون همه وظیفه داریم به احترام رای مردم منتخبان ملت را یاری دهیم.

دبیر جمعیت رهپویان استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤالی پیرامون منتخب مردم حوزه بویراحمد و دنا و قرار داشتن وی در جریانات سیاسی روز کشور گفت: آقای زارعی یکی از نیروهای قدیمی جریان اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که اکنون ما در احزاب اصولگرایی آماده هرگونه کمک و یا مشاوره‌ای به وی برای موفقیت در عرصه نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول