اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز آزادی خرمشهر

فیلم زندگی شهید ‌بهنام محمدی آماده نمایش می‌شود

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده فیلم «بزرگ مرد کوچک» گفت:‌ این فیلم برای نمایش در کنگره ملی سرداران و امیران شهید که قرار است در خرمشهر برگزار شود، آماده اکران می‌شود.

فیلم زندگی شهید ‌بهنام محمدی آماده نمایش می‌شود

پروانه مرزبان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» با موضوع زندگی شهید بهنام محمدی همزمان با آزادسازی خرمشهر آماده نمایش می‌شود.

وی افزود:‌ ساخت فیلم سینمایی «بزرگ‌مرد کوچک» با موضوع زندگی شهید بهنام محمدی در استان خوزستان به پایان رسید.

مرزبان درباره مراحل فنی فیلم توضیح داد: تدوین فیلم توسط صادق دقیقی کارگردان این فیلم انجام می‌شود و امیدواریم هرچه سریع‌تر انجام شده و به زودی عوامل صداگذار و سازنده موسیقی فیلم هم مشخص شود.

وی بیان کرد:‌ داستان فیلم به اوایل جنگ و حمله عراق به خرمشهر باز می‌گردد. این نوجوان تنها به انگیزه دفاع از آب و خاک و ناموس، رشادت‌‌های بسیاری را از خود نشان داده است. این نوجوان در ابتدا به دست نیروهای عراقی می‌افتد و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد اما اعتماد عراقی‌ها را جلب کرده و مواد غذایی و مهمات دشمن را به نیروهای ایرانی می‌رساند.

مرزبان خاطر نشان کرد:‌ فیلمنامه بزرگ‌مرد کوچک پس از یک سال تحقیق و پژوهش درباره فداکاری‌ها و رشادت‌های شهید 13 ساله «بهنام محمدی» توسط عبدالجبار دلدار و من آماده شد.

در این فیلم پرهام دلدار، جواد سلام‌پور، شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب اللهیاری، مجتبی قربانی و جمعی از بازیگران اداره تئاتر آبادان به ایفای نقش می‌پردازند.

نویسندگان فیلمنامه عبدالجبار دلدار، پروانه مرزبان، کارگردان صادق دقیقی، تهیه‌کنندگان پروانه مرزبان، حبیب اللهیاری، مشاور کارگردان عبدالجبار دلدار، مدیر‌فیلمبرداری هاشم عطار، طراح صحنه ولباس شهرام قدیری، طراح گریم رحیم مهدی‌خانی، صدابردار مسیح سراج، جلوه‌های ویژه حسین راستگو، جانشین تولید مجتبی علی‌شاه، دستیار تهیه سوزان هوشیار، برنامه‌ریز بیژن حجازی، دستیاران کارگردان بیژن حجازی، رضا شهریاری و فیلمبردار جلال زارع تعدادی از عوامل این فیلم هستند.

«بزرگ‌مرد کوچک» نخستین ساخته بلند سینمایی صادق دقیقی به شمار می‌آید.

وی پیش از این ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند بسیاری با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده که تعدادی از آنها از شبکه دو و چهار سیما پخش شده است.

این فیلم با حمایت استانداری خوزستان و  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول