اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اخبار ضدونقیض از مرگ تروریست ردیف اول لبنان در سوریه

خبرگزاری فارس: گزارش‌های رسانه‌ای از کشته شدن خطرناک‌ترین تروریست لبنان و سوریه و از سرکردگان گروهک فتح الاسلام در شهر مرزی القصیر سوریه خبر می‌دهند.

اخبار ضدونقیض از مرگ تروریست ردیف اول لبنان در سوریه

به گزارش فارس، روزنامه الاخبار لبنان نوشت که عبدالغنی جوهر تروریست ردیف اول تحت تعقیب سازمان های اطلاعاتی لبنان و از مسئولان گروهک تروریستی فتح الاسلام در لبنان به دست ارتش سوریه در شهر مرزی القصیر جان خود را از دست داده است.

جوهر ملقب به ابوهاجر به دست داشتن در سه حمله به ارتش لبنان در سال 2008 و یک حمله انتحاری در دمشق در همان سال متهم است و از آن زمان تاکنون نفر اول تحت تعقیب سازمان های اطلاعاتی سوریه و لبنان بوده است.

بر اساس این گزارش چندین نفر در مورد کشته شدن جوهر نظر قطعی داده اند و این موضوع را به خانواده وی ابلاغ کرده اند. الاخبار همچنین بر اساس اطلاعاتی تاکید می کند که جوهر که دو هفته پیش اردوگاه عین الحلوه را ترک کرده و به سوریه رفته بود، شب جمعه گذشته در اثر موشک باران القصیر از سوی ارتش سوریه کشته شده است.

این در حالی است که یک منبع اطلاعاتی دیگر می گوید که وی در زمان تجهیز یک خودروی بمب گذاری شده کشته شده است.

البته گروه های معارض سوریه کشته شدن جوهر را رد کرده اند، اما انتقال وی به خاک سوریه را رد نکرده و گفتند که وی با عنوان عمر در سوریه تردد می کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول