اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج پلدختر:

سپاه پاسداران امروز از نیروهای مسلح مقتدر جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: سپاه پاسداران نهادی جوشیده از متن و بدنه جامعه و از نیروهای مسلح مقتدر جهان اسلام است.

سپاه پاسداران امروز از نیروهای مسلح مقتدر جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، تقی محمدی عصر یک‌شنبه در جمع کارکنان سپاه پاسداران پلدختر گفت: امام خمینی(ره) با تدبیر حکیمانه خود در دوم اردیبهشت سال 58 دستور تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف عمده نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به طور رسمی صادر کرد.

وی با بیان اینکه تأسیس سپاه پاسداران از برکات انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: تشکیل سپاه پاسداران یکی از تحولات عظیم در عرصه نظامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که رسالت عظیم حفظ نظام و دستاوردهای آن و استمرار انقلاب را برعهده گرفت و با گذشت 33 سال به خوبی توانست رسالت خود را انجام دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر بهترین فرموده امام راحل در خصوص پاسداران را «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» عنوان کرد و گفت: نام سپاه پاسداران لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

محمدی افزود: سپاه در مقابله با فتنه آفرینی‌های اوایل انقلاب از غائله گنبد تا رخدادهای خوزستان و ترورهای منافقین کوردل، مقابله با جریان‌های ضد انقلاب، صدها مأموریت امنیتی در مقابله با ترور، براندازی، فعالیت‌های مخرب شبکه‌ای و اینترنتی با موفقیت در کارنامه این نیرو باقی مانده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: همه نشانه‌هایی از تدبیر امام(ره) در ایجاد سپاه به عنوان یکی از نهادهای انقلابی کشور است.

وی تصریح کرد: سپاه بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی در اجرا و ساخت طرح‌های بزرگ ملی و محلی مانند سدسازی، ساخت سازه‌های شناور، پالایشگاه‌ها، سازه‌های زیرزمینی، مخازن نفت و آب و دیگر طرح‌های عمرانی نیز فعالیت قابل تحسین و کارنامه درخشانی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر فعالیت‌های فرهنگی سپاه را در جبهه فرهنگی قابل تحسین دانست و گفت: سپاه بازوی مقتدر نظام اسلامی و گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین است و امروز سربلندی نظام مرهون تلاش این نهاد است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول