اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال کشور

تراکتور سرعت گرفت، شهرداری به رده هفدهم بازگشت

خبرگزاری فارس: هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری بازی‌های باقیمانده به اتمام رسید و تیم تراکتورسازی با پیروزی بر راه آهن هم امتیاز با استقلال تهران شد.

تراکتور سرعت گرفت، شهرداری به رده هفدهم بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز در این هفته مهمان تیم راه آهن شهر ری بود که در نهایت با یک گل به پیروزی رسید. گل تراکتورسازی در دقیقه 88 توسط امیر حسین صادقی به دست آمد.

سپاهان صدرنشین نیز فولاد خوزستان را مغلوب کرد، اما استقلال مقابل شاهین بوشهر به تساوی یک بر یک رضایت داد.

با پایان بازی‌های این هفته تیم سپاهان اصفهان با 62 امتیاز برتری خود در صدر جدول را حفظ  کرد. استقلال 59 امتیازی شده و تنها نسبت به تفاضل گل بهتر بالاتراز تراکتورسازی قرار گرفت و شاگردان قلعه‌نویی نیز با پیروزی بر راه آهن همچنان  امیدهای قهرمانی خود را حفظ کردند.

تیم تراکتورسازی روز پنجشنبه این هفته  میزبان پرسپولیس تهران بوده و سپس به خانه تیم سقوط کرده مس سرچشمه خواهد رفت. آخرین بازی تراکتورسازی در تبریز مقابل ملوان است.

استقلال تهران نیز روز جمعه میزبان شهرداری تبریز بوده و سپس در آبادان به مصاف نفت این شهر بوده و در آخرین بازی خود در تهران مقابل نفت تهران صف آرایی خواهد کرد.

سپاهان هر سه بازی  باقیمانده خود را در اصفهان برگزاری خواهد کرد. حریفان تیم سپاهان به ترتیب شاهین بوشهر، ذوب‌آهن اصفهان و مس سرچشمه است.

*شهرداری به مکان هفدهم بازگشت

با یک امتیازی که شاهین بوشهر مقابل  استقلال تهران کسب کرد مجموع امتیازات خود را به عدد 32 رسانده و با تفاضل گل بهتر بالاتر از شهرداری تبریز قرار گرفت. البته این دو تیم  در صف اول تیم های سقوط کننده به لیگ دسته یک قرار گرفته مگر در سه هفته آینده بتوانند  از نزدیک‌ترین رقبایشان که حداقل سه امتیاز بیشتر از این دو تیم دارند، پیشی گرفته و از مهلکه  سقوط فرار کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول