اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برگزاری نخستین نشست مداحان در هیرمند

خبرگزاری فارس: مسئول اداره تبلیغات اسلامی هیرمند گفت: نخستین نشست مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در شهرستان هیرمند برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست مداحان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، حجت‌الاسلام جانعلی ظریف‌صیادی صبح امروز هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نخستین نشست مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان مرزی هیرمند با حضور امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: مداح در ابتدا باید رشته ارتباطش با ذات اقدس احدیت وصل باشد و این مهم در رفتار، گفتار و کردارش مشهود شود.

وی افزود: مداح باید با قرآن و احادیث آشنایی داشته باشد و بی‌مطالعه به مجالس نرود و از بیان مطالبی که ایجاد شبهه می‌کند، بپرهیزد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی هیرمند بیان داشت: یک هیئت مذهبی با درست کار کردن، نه تنها یک محله و روستا بلکه می‌تواند یک شهر را از لحاظ فکری و عقیدتی متحول کند.

ظریف‌صیادی پیرامون ایام فاطمیه گفت: در ایام شهادت بی‌بی دو عالم فاطمه زهرا (س) سعی کنید از بیان مطالبی که ایجاد حساسیت می‌کند پرهیز شود، مطالبی بیان کنید که رضایت خدا و رسول‌خدا (ص) را به همراه داشته باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند نیز در این نشست اظهار داشت: با آغاز به کار و فعالیت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، تقسیم کار صورت پذیرفته و با تعامل و هم‌فکری در کارهای فرهنگی به یاری خداوند نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

در پایان این جلسه، حجت‌الاسلام محسن محمودی به مداحی و روضه خوانی در مدح حضرت زهرا (س) پرداختند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول