اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هماهنگی برادر غلیون با نماینده لبنانی برای عملیات تخریب در سوریه

خبرگزاری فارس: برادر رئیس شورای ملی سوریه، با حضور در منطقه "عکار" در شمال لبنان، ضمن دیدارهای روزانه با یک نماینده پارلمان لبنان، از شبه نظامیان این منطقه بازدید می کند.

هماهنگی برادر غلیون با نماینده لبنانی برای عملیات تخریب در سوریه

به گزارش فارس، یک منبع امنیتی به پایگاه خبری الانتقاد گفت که برادر برهان غلیون رئیس شورای موسوم به شورای ملی سوریه از مخالفان سرشناس خارج نشین با حضور در منطقه عکار واقع در لبنان اقدامات تروریستی شبه نظامیان علیه دولت سوریه را دنبال می کند.

این منبع تاکید کرد که عماد غلیون با تردد در میان مناطق مختلف لبنان در مرز با سوریه و روستاهای بنین و مشتی حمود و سایر روستاهای منطقه وادی خالد با یک دستگاه خودروی مرسدس بنز مشکی رنگ اوضاع منطقه را بررسی می کند.

 

بر اساس این گزارش، برادر غلیون به صورت روزانه به منزل یکی از نمایندگان پارلمان لبنان در جریان المستقبل تردد دارد و هماهنگی های لازم را با او برای تشکیل گروه های نظامی مبارز متشکل از سوری ها و لبنانی ها و سایر عرب ها انجام می دهد.

این گزارش می افزاید: این نیروها در لبنان نگهداری می شوند تا در مواقع لزوم به مناطق بحرانی در سوریه اعزام شوند، آنها از طریق گذرگاه های غیر قانونی واقع در مرزهای سوریه و لبنان به داخل سوریه قاچاق می شوند.

این شبه نظامیان الان در منطقه عکار و بویژه منطقه ای که پناهندگان سوری در آن مستقر شده اند، حضور دارند.

 

این منبع تعداد نیروهای مذکور را بین 12 تا 20 نفر دانست و تاکید کرد که آنها در صورت وقوع هر اقدام غافلگیر کننده کاملا مجهز هستند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول