اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس اعلام کرد

حضور فعالانه باورکو در نمایشگاه بین‌المللی نفت

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس (باورکو)، گفت: این شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با رویکرد جهاد خودکفایی حضوری فعالانه داشت.

حضور فعالانه باورکو در نمایشگاه بین‌المللی نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت نفت بندرعباس، علی مجتهدزاده در این راستا گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، حدود هزار و 255 شرکت داخلی و خارجی از 44 کشور جهان حضور داشته‌ و آخرین تولیدات، برنامه‌ها، پروژه‌ها و دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به نمایش گذاردند.

وی هدف از شرکت پالایش نفت بندرعباس در این نمایشگاه بین‌المللی چهار روزه را شناساندن آخرین دستاوردها و توانمندی‌های نوین این شرکت پالایشی و ایجاد ارتباط بیشتر و هم‌چنین برقراری تعامل بین این شرکت با شرکت‌های داخلی و خارجی عرضه‌کننده تجهیزات، خدمات، فناوری در زمینه تولید، انتقال و توزیع عنوان کرد.

به گفته رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس در زمان برگزاری این نمایشگاه، برخی مسئولان شرکت پالایش نفت بندرعباس با هدف راهنمایی مراجعان و ارائه اطلاعات لازم در مورد موضوعات مرتبط و پروژه‌های در دست اقدام در غرفه شرکت‌های پالایشی حضور داشته و از تجارب سازندگان داخلی صنایع جهت تبادل نظر استفاده کرده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: غرفه شرکت‌های پالایشی، از جمله شرکت پالایش نفت بندرعباس هر روزه پذیرای بازدیدکنندگان متعددی بود که فعالیت‌های این شرکت را در زمینه‌های گوناگون مورد بازدید قرار می‌دادند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول