اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید غله گلستان:

توانمندی گلستان در زمینه غلات باید به بالفعل تبدیل شود

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: توانمندی گلستان در زمینه تولید، ذخیره‎سازی و صادرات گندم و غلات باید به بالفعل تبدیل شود.

توانمندی گلستان در زمینه غلات باید به بالفعل تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‎پور در مراسم تودیع مدیرکل سابق این شرکت اظهار داشت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‎ریزی مدون و منسجمی نیاز است که مجموعه کارکنان و مدیریت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان تلاش خواهند کرد تا این فرمایشات را به مرحله عملیاتی برسانند.

وی تصریح کرد: استان گلستان به خاطر شرایط آب و هوایی و دارا بودن خاک حاصلخیز، ظرفیت‎های فراوانی در زمینه تولید، ذخیره‎سازی و صادرات گندم و دیگر غلات دارد که باید به بالفعل تبدیل شوند.

حسین‎پور افزود: جایگاه گلستان بسیار بالاتر از جایگاه فعلی است و امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی نامگذاری شده است، باید همه همت بر این گذاشته شود که منویات ایشان به خصوص در صنعت تجارت غلات به معنی تمام آن در این استان محقق شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطر نشان کرد: آنچه در این چهار سال در این بخش استان به ثمر رسیده جز تلاش شبانه‎روزی و همت همکاران و پشتیبانی مدیران بالادستی و مدیران کل استان نبوده است.

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله سید حمیدرضا میرآفتاب با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد و حکم انتصاب سیاوش حسین‎پور از سوی مدیرکل امور مجامع شرکت بازرگانی دولتی ایران به وی اعطا شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول