اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

فرهنگ منحط غربی مغز جوانان را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: استکبار با فرهنگ منحط غربی مغز جوانان را نشانه گرفته است.

فرهنگ منحط غربی مغز جوانان را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: نماز جماعت از دیدگاه اسلام جایگاه والایی دارد که نماز جمعه نمونه‌ای از آن است و برکات  و دستاوردهای آن در 34 ساله نظام اسلامی بر همگان نمایان است که همه مردم بویژه نسل جوان وظیفه دارند حضوری پرشور در آن داشته باشند.

وی افزود: رسانه‌های استکباری شبانه روز ضد اسلام به‌ویژه مکتب شیعه فعالیت می‌کنند زیرا اثرات آن را دیده‌اند آنچه مهم است اینکه تنها کسب معاش کافی نیست و جوانان غذای روحی می‌خواهند اما پدران شکم آنها را پر می‌کنند و دشمن روی مغزشان کار می‌کند پس باید اهتمام بیشتری داشته باشیم واین رویه را تغییر دهیم و تنها به دنبال مادیات نباشیم و به نیازهای روحی و روانی فرزندان توجه کنیم.

رکنی حسینی اضافه کرد: احساس مسئولیت کنیم و با الهام از مکتب اهل‌بیت نسبت به سرنوشت فرزندان مقید باشیم هر چند برخی از وضعیت آنان بی خبرند و این شایسته جامعه اسلامی نیست.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همه به نقش ویژه این نیروی مردمی و الهی واقف هستیم و اگر این عزیزان نبودند کشور ضربه بزرگی می‌خورد که لازم است قدردان تلاش‌های آنان باشیم.

وی با بیان اینکه دوم اردیبهشت روز اعلام انقلاب فرهنگی است، تصریح کرد: دانشگاه‌ها در کشورمان باید طوری عمل کند که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی پیشرفت دینی و فرهنگی داشته باشند و شورایعالی انقلاب فرهنگی وظیفه سنگین و حساسی در این زمینه دارد.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: متخصصان باید تعهد داشته باشند و وضعیت مردم را درک کنند زیرا آنها با هزینه مردم به جایگاهی رسیده‌اند ولی هنگامی که به مقامی رسیدند وظیفه خود را در برابر جامعه فراموش می‌کنند پس این افراد باید در صف اول نماز و همه مراسمات و برنامه‌ها حاضر شوند و اینها محصول تربیت دانشگاه هستند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم به جایگاه واقعی خود برسیم باید از پایه شروع کنیم و بچه‌ها را از کودکی به این سمت ببریم  و با تربیت صحیح از خانه پایه گذاری کنیم و همان طور که آموزش و پرورش وظیفه دارد والدین نیز موظفند برای تربیت فرزندان گام بردارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول