اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

معاون وزیر خارجه در گفت‌وگو با فارس:

تا زمانی مداخلات خارجی در سوریه متوقف نشود امیدی به پایداری آتش‌بس نیست

خبرگزاری فارس: معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران گفت: مادامی که مداخلات خارجی و تسلیح معارضه در سوریه متوقف نشود، امیدی به پایداری آتش بس و موفقیت طرح کوفی عنان وجود ندارد.

تا زمانی مداخلات خارجی در سوریه متوقف نشود امیدی به پایداری آتش‌بس نیست

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه برخی طرف‌ها درصدد سوء استفاده از طرح کوفی عنان و پیگیری اهداف قبلی خود در قبال سوریه هستند، گفت: مادامی که مداخلات خارجی و تسلیح معارضه در سوریه متوقف نشود، امیدی به پایداری آتش بس و موفقیت طرح کوفی عنان وجود ندارد.

وی افزود: مردم فهیم سوریه و بشار اسد رئیس جمهور این کشور در قالب طرح اصلاحات با موفقیت به پیش می‌روند و صف آرایی دشمنان سوریه در مقابل محور مقاومت محکوم به شکست است.

معاون وزیر خارجه با ذکر این نکته که مردم سوریه با بصیرت تحولات را پیگیر‌ی می‌کنند، تصریح کرد: مردم سوریه اجازه نخواهند داد که دیگران اراده خود را بر این کشور تحمیل کنند.

امیرعبداللهیان با اشاره به توافق امضا شده بین سوریه و سازمان ملل در مورد استقرار ناظران بین‌المللی در این کشور، تمامی طرف‌ها را به دادن فرصت به طرح اصلاحات اعلام شده توسط بشار اسد و همچنین تلاش‌های کوفی عنان دعوت کرد و گفت: اقدامات شتابزده برخی طرف‌ها کمکی به موضوع نکرده و شرایط را پیچیده‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول