اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان:

اصفهان 100 درصد مقام نخست طناب‌کشی را به دست می‌آورد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان گفت: این هیئت تلاش می‌کند رقابت‌های طناب‌کشی را در رده سنی جوانان و در قسمت آقایان برعهده بگیرد و اصفهان 100 درصد مقام نخست طناب‌کشی را به دست می‌آورد.

اصفهان 100 درصد مقام نخست طناب‌کشی را به دست می‌آورد

نصرالله احدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در صورت موافقت فدراسیون و هماهنگی‌های هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان میزبانی رقابت‌های طناب‌کشی جوانان را برعهده می‌گیریم و بدون شک پیروزی نهایی را از آن خود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تقویم ورزشی کمیته طناب‌کشی استان اصفهان در حال تدوین است، تصریح کرد: در اردیبهشت‌ماه سال جاری مراسم گرد‌همایی داوران را برای آشنایی بیش‌تر با یکدیگر مدنظر قرار داده‌ایم.

مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان تصریح کرد: از دیگر اهدافی که این کمیته در اردیبهشت‌ماه سال جاری در نظر گرفته برپایی رقابت‌های طناب‌کشی انتخابی بانوان در قلعه شور است.

وی تأکید کرد: هدف از برگزاری رقابت‌های انتخابی بانوان مشخص شدن برترین بانوان طناب‌کشی بانوان در استان اصفهان است.

احدی بیان داشت: اجرای دوره‌های مربیگری طناب‌کشی در آینده از جمله اهداف بزرگ کمیته طناب‌کشی استان اصفهان است که این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: رقابت‌های طناب‌کشی انتخابی قهرمانی کشور در رده بزرگ‌سالان و جوانان از طرف کمیته طناب‌کشی برپا شده که البته زمان اجرای آن هنوز مشخص نیست.

مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان در مورد بودجه لازم برای این کمیته اظهار داشت: کمیته طناب‌کشی استان اصفهان برای پیشبرد اهداف خود در طول سال نیاز به مبلغی در حدود 5 میلیون تومان دارد.

وی تأکید کرد: تقویم ورزشی کمیته طناب‌کشی استان اصفهان به زودی مراحل نهایی خود را پشت سر گذاشته و با برنامه‌ریزی‌های لازم تمام مراحل این تقویم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول