اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کم‌تر از 80 ساعت

قاتل پسر بچه 9 ساله اهری شناسایی و دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری اهر از شناسایی و دستگیری قاتل پسر بچه 9 ساله اهری خبر داد.

قاتل پسر بچه 9 ساله اهری شناسایی و دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کشف جسد پسر بچه 9 ساله در کیلومتر 25جاده "اهر ـ ورزقان" در نزدیکی روستای "دوپیق" که قسمتی از بدنش سوخته و خفه شده بود دستگاه قضایی و انتظامی و آگاهی با پیگیری لازم در کم‌تر از 80 ساعت موفق به شناسایی قاتل سنگدل این پسر بچه 9 ساله شدند.

وی، افزود: پس از اطلاع کامل و دستگیری قاتل در اسرع وقت دادستانی و بازپرس ویژه و دایره آگاهی مراحل قانونی بازجویی‌های اولیه را انجام دادند و پس از اعتراف با شگردهای پلیسی مجرم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس دادگستری اهر اطمینان داد این شهرستان با تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی برای هیچ یک از مجرمان و افرادی که سعی در اخلال در نظم عمومی دارند امن نبوده و با هرگونه خلافکاری و اعمال غیرقانونی برخورد جدی خواهد شد.

وی گفت: این پرونده به علت اینکه اذهان عمومی را جریحه‌دار کرده در کم‌ترین زمان ممکن مراحل قانونی انجام و نتیجه به اعلام عموم شهروندان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول