اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

جوانان کارآفرین باید در جامعه مطرح شوند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: سیستم ارزیابی کارآفرینان به سمتی پیش رود که جوانان کارآفرین و الگو در جامعه مطرح شوند.

جوانان کارآفرین باید در جامعه مطرح شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده صبح امروز در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره کارآفرینان برتر اظهار داشت: ما نیاز به مانور کارآفرینی داریم و این جشنواره، مانور بخش‌های مختلف اقتصادی ما در کارآفرینی است.

وی افزود: باید با اطلاع‌رسانی مناسب و ایجاد سازوکارهای انگیزشی، کارآفرینان را به حضور در عرصه، تشویق و ترغیب کنیم.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: ایجاد شغل، احساس وظیفه برای تک‌تک افراد جامعه خواهد بود.

شیخ‌زاده ادامه داد: ما باید افراد جوان کارآفرین را الگوسازی کنیم و این خود کمک بزرگی به فرهنگ ایجاد کار در استان خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سیستم ارزیابی کارآفرینان باید به سمتی پیش رود که جوانان الگو را مطرح و به کارآفرینی توسط جوانان دامن بزند و همچنین کمک به جذب سرمایه گذار خارج از استان کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: در بحث هدفمندی یارانه‌ها، با توجه به اینکه صنایع استان از انرژی گاز هنوز بهره‌مند نشده‌اند و قیمت تمام شده در استان نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است لذا اگر کسی در این زمینه توانسته صرفه‌جویی کند و مبتنی بر این صرفه‌جویی ایجاد شغل جدید کرده باشد و یا از تعطیلی کار پیشگیری کرده باشد باید در سیستم ارزیابی ما الگو قرار گیرد.

شیخ‌زاده افزود: در حوزه تحریم‌ها، اگر مجموعه‌ای در صنعت یا کشاورزی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها به‌ویژه در حوزه بازرگانی نقشی دارند می‌توانند الگو قرار گیرند و این را در سیستم ارزیابی عملکرد لحاظ کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول