اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هک ایمیل رئیس مخالفان سوریه/ روابط غلیون با ریاض و واشنگتن لو رفت

خبرگزاری فارس: با هک شدن ایمیل رئیس شورای مخالفان سوریه، روابط او با ریاض و واشنگتن و اقدامش در دریافت کمک‌های مالی و حمایت‌های سیاسی از طرف‌های خارجی فاش شد.

هک ایمیل رئیس مخالفان سوریه/ روابط غلیون با ریاض و واشنگتن لو رفت

به گزارش فارس، روزنامه لبنانی "الاخبار" از هک شدن ایمیل "برهان غلیون" رئیس شورای مخالفان سوریه معروف به شورای استانبول و افشای روابط او و سایر مخالفان دولت "بشار اسد"  با ریاض و واشنگتن خبر داد.

به گفته منابع آگاه اطلاع‌رسانی نامه‌های الکترونیکی هک شده از ایمیل برهان غلیون، روابط شورای مخالفان و برخی طرف‌های غربی و عربی را فاش کرد و نشان داد که این افراد از طرف‌های خارجی کمک مالی دریافت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، انتشار نامه‌ الکترونیکی که از سوی وزارت خارجه آمریکا برای غلیون ارسال شده است، بیانگر سطح هماهنگی میان طرفین است.

نامه دیگری که روی خروجی بسیاری از پایگاه‌های الکترونیکی قرار گرفته است مربوط به نشست دفتر اجرایی شورای مخالفان سوریه و نامه سوم نیز نامه غلیون به "سعود الفیصل" وزیر خارجه عربستان است که طی آن از عربستان بدلیل حمایت شدیدش از معارضان سوریه تقدیر شده است.

در 11 نوامبر 2011، "فردریک هوف" هماهنگ کننده ویژه امور منطقه‌ای در دفتر فرستاده ویژه صلح در خاورمیانه وابسته به وزارت خارجه آمریکا نامه‌ای را برای برهان غلیون و "بسمة قضمانی" سخنگوی شورای مخالفان سوریه فرستاده است و طی آن می‌گوید:

«شما باید با "میخائیل مرگلیوف" فرستاده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کنید.»

هوف در این نامه الکترونیکی از غلیون و قضمانی می‌خواهد که با مرگلیوف که به سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه و نیز معارضان سوری و گروه 14 مارس لبنان نزدیک‌تر است، دیدار کنند.

متن نامه‌های الکترونیکی افشا شده، متعاقبا اعلام می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول