اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسلامگرایان اردن خواستار رسیدگی به وضعیت اسرای فلسطینی شدند

خبرگزاری فارس: اسلامگرایان اردن با اشاره به وضعیت نامساعد اسرای فلسطین در بند رژیم صهیونیستی، خواستار رسیدگی به وضعیت این افراد شدند.

اسلامگرایان اردن خواستار رسیدگی به وضعیت اسرای فلسطینی شدند

به گزارش فارس، حزب جبهه عمل اسلامی اردن (شاخه سیاسی اخوان المسلمین)، ضمن ابراز همبستگی با اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی، خواستار رسیدگی امت های اسلامی و عربی به این مساله شد.

جبهه عمل اسلامی اردن از کشورهای اسلامی و عربی خواست تا با اعمال فشار بر سازمان ها و نهادهای بین المللی و حقوق بشر، زمینه را برای بهبود وضعیت اسرا و آزادی آنان فراهم کنند.

این حزب معارض دولت اردن همچنین همکاری های مشترک اردن و رژیم صهیونیستی از جمله همکاری اخیر در طرح "دالان صلح" که آمریکا، ژاپن، اسرائیل و اردن  را در آن حضور دارند به شدت محکوم کرد و آن را مصداق عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس توصیف کرد.

اسلامگرایان اردن همچنین تاکید کردند در شرایطی که رژیم صهیونیستی هر روز بر میزان جنایات خود علیه ملت مظلوم فلسطین می افزاید، بر قراری روابط با این رژیم اشغالگر، نه تنها تایید جنایت های آن بلکه خیانت به آرمان های فلسطین و هویت اسلامی عربی این سرزمین است.

جبهه عمل اسلامی اردن در پایان خواستار لغو پیمان سازش اردن و رژیم صهیونیستی (موسوم به وادی عربه) و نیز قطع کامل روابط با این رژیم جنایتکار شد.

اسلامگرایان اردن بزرگ ترین طیف مخالف دولت اردن هستند که همواره خواستار قطع روابط اردن با رژیم صهیونیستی و اخراج سفیر این رژیم از امان شده اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول