اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

54 درصد جمعیت روستایی لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: 54 درصد جمعیت روستایی لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

54 درصد جمعیت روستایی لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه توزیع متوازن گازرسانی به تمام نقاط لرستان از برنامه‌های این شرکت است، اظهار کرد: در حال حاضر 290 روستا در استان لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که از این تعداد 100 روستا در سال 90 از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت در سال 1387 به لرستان گفت: از جمله مصوبات این سفر گازرسانی به 100 روستای استان بود، که به طور کامل انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه مصوبه گازرسانی به 200 روستا در سه سال نیز به جد در دستور کار قرار گرفته، اظهار داشت: استان لرستان در سطح کشور از لحاظ تعداد روستا در جایگاه دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 98 درصد جمعیت شهری و 54 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 22 محور اصلی گازرسانی به روستاها در سطح استان تعریف شده که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه گازرسانی به 511 روستای لرستان فراهم می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه روستاهای استان لرستان در مناطق کوهستانی واقع شده و دارای پراکندگی زیادی هستند، گفت: همین عوامل باعث شده طی سال‌های گذشته گازرسانی به روستاها کمی کند شود، اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش کارکنان شرکت گاز استان تحولی در این حوزه انجام و گازرسانی به روستاها از سرعت بالایی برخوردار شده است.

وی بهره‌مندی 100 روستا و دو شهر از نعمت گاز، به پایان رسیدن تمام تعهدات مصوبات سفرهای اول و دوم و اجرایی شدن تعهدات سفر سوم را از جمله موفقیت‌های شرکت گاز در سال 90 عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 310 هزار مشترک گاز در لرستان وجود دارد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول