اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

لیبرمن: عباس خواهان صلح نیست/ با اقدام یکجانبه تشکیلات خودگردان مقابله می‌کنیم

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر تشکیلات خودگردان و "محمود عباس" رئیس آن را مورد حمله قرار داده و این تشکیلات را علت اصلی رکود در روند سازش برشمرد.

لیبرمن: عباس خواهان صلح نیست/ با اقدام یکجانبه تشکیلات خودگردان مقابله می‌کنیم

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، "آویگدور لیبرمن" که به قبرس سفر کرده است، در اظهاراتی گفت که "محمود عباس" به دستیابی به توافق صلح با اسرائیل اعتنایی ندارد و سعی می‌کند با اتخاذ تصمیمات یکجانبه از مذاکرات فرار کند و دولت اسرائیل را مورد سرزنش قرار دهد.

وی تاکید کرد که هر گونه اقدام یکجانبه‌ای از سوی تشکیلات خودگردان هرگز مورد قبول اسرائیل نخواهد بود و ما با هر وسیله ممکن با آن مقابله خواهیم کرد.

لیبرمن تصریح کرد که بهترین راه‌حل ورود به مذاکرات مستقیم بین دو طرف اسرائیلی و فلسطینی است اما مشکل اینجاست که فلسطینیان با آن مخالفت می‌کنند.

این در حالی است که "صائب عریقات" مذاکره‌کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز در قدس اشغالی با "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد و نامه عباس در خصوص روند سازش را به وی تحویل داد و قرار است نتانیاهو طی 2 هفته آینده به این نامه پاسخ دهد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول