اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عریقات نامه عباس را به نتانیاهو تحویل داد

خبرگزاری فارس: مذاکره‌کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دیدار و نامه رئیس این تشکیلات درباره روند سازش را به وی تحویل داد.

عریقات نامه عباس را به نتانیاهو تحویل داد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت"، "صائب عریقات" به همراه "ماجد فرج" رئیس دستگاه اطلاعات کرانه باختری با "بنیامین نتانیاهو" در قدس اشغالی دیدار و نامه "محمود عباس" درباره بازگشت به مذاکرات سازش را به وی تحویل داد.

بر اساس این گزارش "سلام فیاض" نخست‌وزیر دولت انتصابی تشکیلات خودگردان فلسطین قرار بود در این دیدار حضور داشته باشد اما در لحظات آخر منصرف شد.

نتانیاهو پس از این دیدار اعلام کرد که طی 2 هفته آینده پاسخ نامه عباس را خواهد داد.

شرکت‌کنندگان در این نشست تاکید کردند که هر دو طرف اسرائیلی و فلسطینی به روند سازش پایبند هستند.

در همین راستا "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از عباس گفت: عباس به همه می‌گوید که به روند سازش با اسرائیل توجه دارد اما از اتهام‌زنی به اسرائیل دست برنمی‌دارد.

وی افزود: ما هیچ یک از اقدامات یکجانبه تشکیلات خودگردان را نمی‌پذیریم و باید همه مسائل به طور مستقیم با تشکیلات خودگردان بررسی شود.

در نامه عباس به نتانیاهو بر پذیرش اصل دو دولت در مرزهای سال 1967 به همراه تبادل اندک زمین‌های دارای ارزش یکسان، توقف شهرک‌سازی و آزادسازی اسرای فلسطینی بویژه آنهایی که پیش از توافقنامه اسلو در سال 1993 به اسارت درآمده‌اند، تاکید شده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول