اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال عدم موفقیت با ازدواج با انتشار عکس‌های دختر در اینترنت صورت گرفت

دستگیری انتشار دهنده اسرار خانوادگی در فیس بوک در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌ش‌رقی گفت: عوامل پلیس فتا موفق شدند عامل انتشار عکس‌های خانوادگی یک خانم تبریزی را شناسایی و دستگیر کنند.

دستگیری انتشار دهنده اسرار خانوادگی در فیس بوک در تبریز

مصطفی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در تشریح این خبر اظهار کرد: چند روز پیش گزارشی از پلیس آگاهی با موضوع شناسایی فرد منتشر کننده عکس‌های خانوادگی دختر خانمی که با ایجاد صفحه فیس بوک  قصد آزار و اذیت روحی و روانی او را داشته است ، به این پلیس واصل ، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

و ی گفت: بعد از کسب دستور از دستگاه قضایی فعالیت پلیس فتا استان آغاز و بعد از بازجویی از شاکی و دختر شاکی، هیچگونه ظن و گمانی در این خصوص از طرف آنان بدست نیامد.

حدادی افزود: به علت شناسایی متهم با دختر خانواده که از آلبوم وی عکس‌هایش عکسبرداری شده بود، به وی تفهیم شد که با استفاده از چت و مهندسی اجتماعی در شناسایی وی پلیس را یاری کند.

وی تصریح کرد: نهایتا در کمتر از 48 ساعت عوامل پلیس فتا استان موفق به دستگیری متهم به نام "ن- ن" در حین ارتکاب جرم در منزل پدریش شدند.

این مقام انتظامی افزود: برابر اعترافات متهم چندی پیش کلید منزل شاکی را در کوچه پیدا کرده و در تعطیلات نوروزی که خانواده شاکی در مسافرت بودند، با استفاده از خالی بودن منزل به منزل آنها رفته و در اتاق دختر اقدام به عکسبرداری از عکس‌های خانوادگی دختر شاکی و وسائل شخصی را کرده و محل را ترک کرده است و با ایجاد صفحه فیس بوک به نام دختر خانم در اینترنت منتشر کرده بود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌شرقی گفت: علت و انگیزه جرم توسط متهم، علاقه به شاکی و عدم و موفقیت به ازدواج با وی بوده است.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول