اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صالح در گفت‌وگو با فارس:

8 ورزشکار قمی به مرحله پایانی لیگ سه گانه اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم از اعزام هشت ورزشکار قمی به مرحله پایانی مسابقات لیگ سه گانه باشگاه‌های کشور خبر داد.

8 ورزشکار قمی به مرحله پایانی لیگ سه گانه اعزام شدند

احمد صالح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از پشت سر گذاشتن دو مرحله از رقابت‌های لیگ سه گانه باشگاه‌های کشور، مرحله سوم و پایانی این دوره از مسابقات در فصل 91-1390 از جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی کامل ورزشکاران قمی برای رقابت با حریفان خود در مرحله پایانی لیگ ورزش سه گانه باشگاه‌های کشور اضافه کرد: تیم قم با ترکیبی 10 نفره متشکل از هشت ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست عازم این رقابت‌ها شد.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم اضافه کرد: ورزشکاران قمی در حالی در مرحله سوم و پایانی مسابقه‌های لیگ باشگاهی ورزش سه‌گانه کشور شرکت می‌کنند که در دو مرحله قبل این پیکارها عملکرد خوب و قابل توجهی داشته‌اند.

وی یاد آور شد: بر اساس اعلام فدراسیون سه‌گانه کشورمان، مرحله سوم و پایانی مسابقه‌های لیگ باشگاهی ورزش سه‌گانه کشور در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان روز جمعه اول اردیبهشت ماه به میزبانی جزیره قشم برگزار می‌شود.

صالح خاطرنشان کرد: در این پیکارها که در دو رده سنی برگزار می‌شود، 16 تیم در رده سنی بزرگسالان و 11 تیم در رده سنی جوانان با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان تیم‌های برتر با احتساب نتایج مجموع سه مرحله مشخص خواهند شد.

وی عنوان داشت: این در حالی است که مرحله سوم و پایانی لیگ باشگاهی ورزش سه گانه ایران در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان قرار بود اسفند سال گذشته برگزار شود که با توجه به حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقه‌های قهرمانی 2012 آسیا در ژاپن به تعویق افتاد.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم ادامه داد: مسابقات لیگ باشگاهی ورزش سه گانه کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در سه مرحله برگزار می‌شود که مراحل اول و دوم این رقابت‌ها مرداد و شهریور 1390 به ترتیب در شهرهای بندرانزلی و بندرترکمن برگزار شد.

وی یاد آور شد: در ترکیب تیم اعزامی هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم به این مرحله از مسابقات کوروش دهقان، بحیرا برادری، ماهان موگویی و محمدجواد بختیاری در رده سنی جوانان با حریفان خود برای کسب عنوان رقابت می‌کنند.

صالح بیان داشت: این در حالی است که در تیم رده سنی بزرگسالان هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم اعزامی به مرحله پایانی لیگ سه گانه باشگاه‌های کشور سعید بیگدلی، هومن نوروز زاده، اسماعیل رابعی‌پور و عرفان فرجیان حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ تیم اعزامی هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم در این مرحله از مسابقات را کاظم برغمدی به عنوان مربی و علی آهنگری به عنوان سرپرست همراهی می‌کنند که امیدوارم با کسب مقامی در خور شأن ورزش‌های سه گانه قم همراه باشد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول