اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

نایب رئیس اول مجلس در گفت‌وگو با فارس:

20 نفر از کاندیداهای جبهه متحد به مجلس می‌روند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت:‌ فکر می‌کنم در مرحله دوم نزدیک به 20 نفر از کاندیداهای جبهه متحد به مجلس راه پیدا می‌کنند.

20 نفر از کاندیداهای جبهه متحد به مجلس می‌روند

محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، در پاسخ به این پرسش که بحث‌هایی مبنی بر قرار نگرفتن وی در لیست جبهه متحد شنیده می‌شود، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ ما خودمان جزو بانی‌های جبهه متحد هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه آیا وی در دوره آتی مجلس حضور خواهد داشت،‌ اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر در بحث کار تشکیلاتی هستیم و فکر می‌کنم در مرحله دوم نزدیک به 20 نفر از کاندیداهای جبهه متحد به مجلس راه پیدا کنند و یک تعدادی هم متفرق از جبهه‌های رقیب باشند.

* نظام بین‌الملل چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حق ایران ندارد

باهنر در خصوص مذاکرات روز گذشته در خصوص ... بیان داشت: به نظر می‌رسد نظام بین‌الملل با توجه به تمام تعاملات که در این مدت با هم داشتیم به این جمع‌بندی رسیده است که اگر حق اساسی کشور ما را که بازهم تکرار می‌کنم دستیابی به فناوری هسته‌ای برای مصارف صلح‌آمیز است، به رسمیت بشناسد ما هم همکاری‌هایمان را با نظام بین‌الملل ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: در آن صورت خود را متعهد می‌دانیم که مقررات ام‌پی‌تی و کاری که باید انجام دهیم، عمل کنیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:‌ به نظر می‌رسد که دیروز در مذاکرات این باغ سبز دیده می‌شود و البته مرحله بعدی هم وجود دارد و دور دوم مذاکرات نیز در بغداد باید انجام شود.

وی افزود: فکر می‌کنم در مجموع رو به جلوست و علت اساسی هم این است که به نظر می‌رسد نظام بین‌الملل به این جمع‌بندی رسیده است که چاره‌ای ندارد مگر اینکه این حق را به رسمیت بشناسد؛ در کل فضایی نسبتاً خوب و در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول