اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر خبر داد

هدایت معتادان ترک کرده به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: معتادان ترک کرده را با هدف ساماندهی و هدایت آنان به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سوق می‌دهیم.

هدایت معتادان ترک کرده به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیر اظهار داشت: معتادان ترک کرده در نظر ما حق زندگی و حضور در اجتماع را دارند و نباید با نگاه‌های سرزنش بار و همراه با ترحم آنها را به انزوا راند.

وی با بیان اینکه ساماندهی و هدایت معتادان ترک کرده به بازار کار را پیگیری می کنیم، خاطرنشان کرد: ما نباید این معتادان را پی از ترک به حال خود رها کنیم چرا که رها کردن آنان به حال خود تلنگری برای آغاز مجدد اعتیاد و کشیده شدن آنان به سمت مواد مخدر است.

فرماندار شهرستان نیر مشغول به کار شدن این قشر از جامعه را موثر در آرامش فکری و سلامت آنان عنوان کرد و افزود: زمانی که معتادان ترک کرده به یک حرفه و پیشه‌ای مشغول شوند هرگز در فکر بازگشت به ایام قبلی نخواهند بود چرا که ما طالب جامعه‌ای پاک بوده و برازنده جامعه ما نیست جوانی معتاد داشته باشد.

عباداللهی تشدید مبارزه با عوامل اصلی و سران شبکه‌های قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و روانگردان‌ها را راهکاری موثر در اجرای اقدامات کنترلی اعلام کرد و افزود: مبارزه با قاچاقچیان در مبادی ورودی و گلوگاه‌ها سبب می‌شود تا رفته رفته پای این سوداگران مرگ از مرز‌های ما بریده شده و به سمت جامعه‌ای سالم حرکت کنیم.

این مسئول عملکرد این شورا در سال گذشته در زمینه مبارزه با مواد مخدر را عالی ارزیابی کرد و بیان داشت: در این نقشه راه با شناسایی مناطق آلوده در سطح شهر و روستاها، شناسایی نوع مواد مخدر مصرفی و توزیعی و علل و عوامل مصرف مواد مخدر روند مقابله با مواد مخدر در این شهرستان تسریع می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر به ساماندهی و هدایت معتادین ترک کننده اعتیاد به بازار کار نیز اشاره کرد و یادآور شد: معتادانی که ترک اعتیاد کرده‌اند با راهنمایی و هدایت به سمت فنی حرفه‌ای شهرستان نیر آموزش‌های لازم را دیده و به بازارهای کار راه می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباداللهی در پایان سخنان خود خواستار اهتمام جدی اعضای کار گروه مبارزه با مواد مخدر نیر برای ترویج مسائل فرهنگی و آگاه‌سازی خانواده‌ها از عواقب مواد مخدر شد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول