اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زاهدان خبر داد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی زاهدان از متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای و دستگیری شش نفر در این رابطه خبر داد.

متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 شهرستان زاهدان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت گسترده باند سارقان در سطح شهر با خبر و تلاش خود را برای دستگیری اعضای باند آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با شناسایی محل سارقان موفق شدند در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه تعداد شش نفر از اعضای این باند را دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه را از آنها کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی زاهدان ادامه داد: ماموران انتظامی پاسگاه کوله‌سنگی موفق شدند مقدار 24 کیلوگرم تریاک را از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط کنند.

جعفری بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان نیز تعداد چهار قبضه سلاح غیرمجاز را به همراه مقادیری مهمات مربوطه کشف و ضبط و تعداد دو نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

وی از شهروندان خواست برای هر گونه سوء استفاده احتمالی از سلاح‌های غیرمجاز این گونه سلاح‌ها را به یگان‌های انتظامی محل سکونت خود تحویل و در صورت آگاهی از چنین مواردی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا سامانه پیام کوتاه 300051110 اعلام تا ماموران انتظامی نسبت به بررسی و جمع‌آوری این سلاح‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول