اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای امنیت اجتماعی

بیش از 2 کیلوگرم کراک در ایرانشهر کشف شد

خبرگزاری فارس: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق شدند بیش از دو کیلوگرم کراک را کشف و ضبط و تعداد هشت نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

بیش از 2 کیلوگرم کراک در ایرانشهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند یکی از قاچاقچیان منطقه قصد دارد مقادیری کراک را وارد شهرستان و سپس بین خرده‌فروشان سطح شهر توزیع کند لذا اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

ماموران با اقدامات پلیسی محل قاچاقچی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند تعداد هشت نفر از قاچاقچیان را دستگیر کنند.

بر پایه این گزارش: ماموران در بازرسی از محل موفق شدند مقدار دو کیلو و 900 گرم کراک و 900 گرم حشیش آماده توزیع را کشف و ضبط کنند.

گفتنی است: در این زمینه یک دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه گوشی تلفن همراه نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط و متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول