اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی گرمی خبر داد

پرواربندی 1600 رأس بره و گوساله در گرمی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی گرمی از پرواربندی یک‌هزار و 600 راس بره و گوساله در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

پرواربندی 1600 رأس بره و گوساله در گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برات نامور صبح امروز در جلسه بررسی تولیدات گوشتی و کشاورزی شهرستان گرمی اظهار داشت: با تبدیل شهرستان گرمی به محل پرورش و تولید بخشی از پروتئین استان در نظر داریم بخش پرواربندی بره و گوساله را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه امسال در راستای تحقق شعار ملی و حمایت از کار واحدهای تولید گوشت قرمز در این شهرستان را رونق می‌دهیم، افزود: به نظر می‌رسد با این عمل دامپروران را به تولید بیشتر واداشته و علاوه بر آن با حمایت از این قشر طوری عمل می‌کنیم تا محصول تولیدی آنان به فروش برسد.

این مسئول اهتمام جدی جهاد کشاورزی گرمی را برای افزایش تولید گوشت قرمز یادآور شد و بیان داشت: با تمام واحدهای تولیدی فعال در زمینه‌های آب و خاک، حفظ نباتات، باغبانی، ترویج و آموزش مکانیزاسیون امور دام، آبیاری تحت فشار، شیلات و آبزیان و امور اراضی طبق سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان برای ارائه خدمات به کلیه بهره‌برداران، تولید کنندگان و کشاورزان سعی کردیم عملکرد مطلوبی را در بخش‌های اختصاصی ارائه دهیم.

مدیر جهاد کشاورزی گرمی رتبه ممتاز تولید گوشت قرمز در گرمی را یادآور شد، و گفت: با پرواربندی هزار و 600 راس بره و گوساله، سهم شهرستان در سال گذشته در چرخه تولید را در مقیاس استانی بسیار شفاف و روشن جلوه دادیم و تلاش ما بر این است ظرفیت تولید را بیش از افزایش دهیم.

وی  تصریح کرد: واحدهای مختلف جهاد کشاورزی گرمی با ارائه همکاری و پشتیبانی لازم به دامداران و کشاورزان این شهرستان برای افزایش تولیدات منطقه تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نامدار در پایان سخنان خود از تلاش برای فعال کردن واحدهای دامداری راکد و تبدیل دامداری‌های سنتی به صنعتی خبر داد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول