اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

راهپیمایی مردم غزه در همبستگی با اسرا/کنفرانس بین‌المللی حمایت از اسرا در تونس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هزاران نفر از مردم غزه بنا به دعوت جنبش حماس به منظور اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی راهپیمایی برگزار کرده و از مقاومت فلسطین خواستند تا نظامیان صهیونیست بیشتری را به اسارت بگیرد.

راهپیمایی مردم غزه در همبستگی با اسرا/کنفرانس بین‌المللی حمایت از اسرا در تونس برگزار می‌شود

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "سما"، مردم غزه در راهپیمایی که به منظور اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی برگزار شد، تجاوزات مکرر اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطین را محکوم کرد.

در همین راستا "توفیق ابونعیم" از اسرای آزاد شده در جریان تبادل اسرای موسوم به "وفاداری به آزادگان" گفت که شعار جنبش حماس این است که هیچ اسیری در زندان‌های رژیم اشغالگر باقی نماند.

وی به رژیم صهیونیستی نسبت به سرانجام تجاوزات علیه اسرای فلسطینی در بند زندان‌های این رژیم هشدار داد و از گروه‌های مقاومت فلسطین خواست تا نظامیان صهیونیست بیشتری را به منظور تبادل آنها با اسرای فلسطین به اسارت بگیرند.

از سوی دیگر"محمد منصف مرزوقی" رئیس جمهور تونس با میزبانی کشورش برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت از اسرای فلسطین موافقت کرد.

در همین رابطه "ریاض الاشقر"  یکی از کارشناسان امور اسرا از رئیس جمهور تونس به خاطر پذیرش میزبانی کشورش برای برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از اسرای فلسطینی تمجید کرد.

وی تصریح کرد: این اقدام از تونس عجیب نیست، تونسی که جزء حامیان سرسخت ملت فلسطین به شمار می رود و مواضع حمایت آمیز آن از حقوق حقه فلسطینیان و آرمان های عادلانه آنان کاملا شناخته شده است.

وی اظهار داشت: مسئله اسرا تنها به ملت فلسطین تعلق ندارد، بلکه دغدغه تمامی آزادگان جهان است، مسئله اسرا مسئله عرب ها و مسلمانان محسوب می شود، زیرا آنان به دفاع از کرامت امت‌های عربی و اسلامی برخاسته و در خط مقدم رویارویی با دشمن صهیونیستی قرار گرفته اند، از این رو حمایت از آنان وظیفه تمامی عرب هاست.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول