اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاگردان قلعه‌نویی همچنان در کورس قهرمانی

فولاد تحمل سنگینی تراکتور را نداشت

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز موفق شد با دو گل فولاد خوزستان را شکست داده و فاصله خود را با سپاهان صدرنشین به سه امتیاز کاهش دهد.

فولاد تحمل سنگینی تراکتور را نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز عصر امروز از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) و در حضور 30 هزار تماشاگرش موفق شد با دو گل تیم فولاد خوزستان را شکست دهد.

سیاوش اکبرپور در دقیقه 18 و فلاویو لوپز در دقیقه 50 با دو گل خود جشن پیروزی تیم تراکتورسازی را بر حریف سرسخت خود فراهم کردند.

تراکتورسازی با این پیروزی 56 امتیازی شده و پیش از بازی استقلال با صبای قم به رده دوم جدول صعود کرد. تیم سپاهان اصفهان در حال حاضر با 59 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

بازی رفت دو تیم تراکتورسازی با فولاد خوزستان در اهواز با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مجید جلالی به اتمام رسیده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید مظفری‌زاده با کمک‌های بهرام کیانی و آرمان اسعدی بود که قاضی میدان مهدی کیانی از تیم میزبان و امیر خورج و میثم کریمی از تیم میهمان را با دادن کارت زرد جریمه کرد.

تراکتورسازی هفته آینده مهمان تیم راه آهن شهر ری است.

براساس گزارش فارس، از گفتنی‌های این بازی افت تماشاگران تراکتورسازی بعد از تساوی این تیم مقابل فجر سپاسی شیراز بود که نیمی از تماشاگران هفته گذشته از حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) صرف‌نظر کرده بودند.

همچنین تماشاگران تراکتورسازی اعتراض خود مبنی بر عدم واگذاری بلیت فروشی به باشگاه تراکتورسازی را اعلام کردند.

در حالی که سازمان لیگ بلیت فروشی بازی‌های تراکتورسازی را به این باشگاه واگذار کرده اما امروز بلیت فروشی توسط هیئت فوتبال صورت گرفت. آنها می‌گویند تا پایان لیگ هیئت فوتبال بلیت فروشی را بر عهده دارد و از فصل بعدی باشگاه تراکتورسازی می‌تواند بلیت فروشی کند.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول