اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور تأکید کرد

اولویت تقویت زیرساخت‌های تفریحی با ملاحظات فرهنگی

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: تقویت زیرساخت‌های تفریحی با رعایت ملاحظات فرهنگی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

اولویت تقویت زیرساخت‌های تفریحی با ملاحظات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی محمدنجار ساعتی پیش در جلسه بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی بندرعباس اظهار داشت: وضعیت هرمزگان و شهر بندرعباس با گذشته قابل مقایسه نیست و تحولات آن در شش سال اخیر نماد و آیینه تمام‌نمای پیشرفت‌های کشور است.

وی افزود: آنچه دولت در حوزه‌های مختلف انجام داده دستاوردهای غیرقابل انکار برای کشور در پی داشته که این تغییرات در حوزه‌های مختلف مانند صنایع هوا فضا، صنایع دریایی و ریلی و کشتی‌سازی قابل مشاهده است.

وزیر کشور انجام چهار دوره سفر استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان‌های مختلف را یک رکورد دانست که در حال تبدیل شدن به مدلی جهانی در اداره کشور است.

وی با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها بیان داشت: تنها در بخش سوخت اجرای این طرح در مدت یک سال 15 میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی را به همراه داشت و این در حالیست که اگر این اقدام انجام نمی‌شد مصرف سوخت علاوه بر تبعات اقتصادی به یک مسئله امنیتی نیز تبدیل می‌شد.

محمدنجار اضافه کرد: امنیت کشور نیز یکی دیگر از دستاوردهای منحصر به فرد است و در شرایطی که بسیاری از نقاط جهان از جمله خاورمیانه دچار بحران شده‌اند، ایران اسلامی با همه تهدیدات صورت گرفته علیه آن به الگوی امنیت تبدیل شده است.

وزیر کشور که در جریان دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به هرمزگان به عنوان وزیر معین شهرستان بندرعباس تعیین شده بود در بخش دیگری از سخنانش، قابلیت‌های هرمزگان را بسیار قابل توجه دانست.

وی یادآور شد: بسیاری از مناطق ساحلی این استان هم‌چنان بکر و دست نخورده باقی مانده که می‌تواند در افزایش جاذبه‌های گردشگری آن مؤثر واقع شود.

محمدنجار تأکید کرد: تقویت زیرساخت‌های تفریحی با رعایت ملاحظات فرهنگی باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول