اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قرارداد تامین برق و خرید ناوگان مونوریل قم نهایی شد

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به پیشرفت پروژه مونوریل قم، از نهایی شدن قرارداد مربوط به تامین برق و خرید تجهیزات و ناوگان این پروژه خبر داد.

قرارداد تامین برق و خرید ناوگان مونوریل قم نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در جلسه شورای سازمان قطار شهری که به بررسی روند پیشرفت پروژه مونوریل قم اختصاص داشت، اظهار داشت: فاز اول نخستین پروژه مونوریل کشور در قم به طول تقریبی هفت کیلومتر از ‏پارک سوار شمالی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حال اجرا است.

وی پروژه مونوریل را از جمله پروژه‌های کلیدی و جزء طرح‌های مهر ماندگار کشور عنوان کرد و افزود: برای تحقق اهداف مد نظر در برنامه زمان‌بندی، نیاز است تا کار با سرعت و جدیت ویژه‌ای پیگیری و اجرا شود.

استاندار قم از پیشرفت بالای پروژه تا اواخر فروردین امسال خبر داد و تصریح کرد: عملیات ساخت ستون‌ها و اجرای سرستون‌ها در مراحل پایانی قرار گرفته ضمن اینکه قرارداد مربوط به تامین برق و خرید تجهیزات و ناوگان نیز نهایی شده است.

موسی‌پور با تاکید بر ضرورت همکاری جدی دستگاه‌های دست اندرکار این پروژه برای تسریع در اجرا و رفع موانع و مشکلات طرح گفت: برای بررسی روند پیشرفت طرح لازم است جلسات هیئت مدیره به صورت ثابت و هفتگی در محل معاونت عمرانی استانداری تشکیل شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول