اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دامپزشکی استان کرمانشاه:

نیم تن تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته در کرمانشاه ضبط شد

خبرگزاری فارس: معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: 500 کیلوگرم تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته در کرمانشاه ضبط و معدوم شد.

نیم تن تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته در کرمانشاه ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه علیرضا امیری اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با نظارت بر یک فروشگاه عرضه مواد غذایی بیش از پانصد کیلوگرم تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته را ضبط و پس از حکم قضایی معدوم کردند.

امیری در ادامه با اشاره به اهمیت تأمین غذایی سالم برای خانواده‌ها، افزود: شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل گرما می‌بایست در بحث خرید مواد غذایی دقت لازم را به خرج دهند و از خرید مواد پروتئینی و فرآورده‌های تاریخ مصرف گذشته و یا فاسد خودداری کنند.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد، گزارش‌های خود در خصوص فروش گوشت قرمز، سفید، تخم مرغ و فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی را با شماره تماس 1512 که کد خدماتی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دامپزشکی استان است، اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول