اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

حمایت از تولید ملی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی غرب

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اکنون در وضعیتی هستیم که دشمنان می‌خواهند ما را از نظر اقتصادی زمین‌گیر کنند و ملت ایران با حمایت از تولید ملی به مقابله با جنگ اقتصادی غرب خواهد رفت.

حمایت از تولید ملی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی غرب

 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط استانداری سیستان‌و بلوچستان علی محمد آزاد اظهار داشت: با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این نامگذاری از جهات مختلف لازمه کار کشور است و با توجه به وضعیتی که هم‌اکنون داریم و دشمن با تمام قوا وارد جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت ایران شده حمایت از تولید ملی یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی برای حمایت از تولید ملی باید از مدارس آغاز شود گفت: با توجه به تاثیرپذیری کودکان و نوجوانان در جامعه و به وی‍ژه در خانواده‌ها آنان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند.

استاندار سیستان‌ و بلوچستان تنها راهکار مقابله با توطئه‌های اقتصادی غرب علیه ملت را استفاده از کالاهای ساخت داخل عنوان کرد و افزود: با حمایت و استفاده از اجناس ساخت داخل کشور و تولید داخلی علاوه بر لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب سبب ارتقای وضعیت اقتصادی کشور نیز خواهیم شد.

وی همچنین خبر از تشکیل کارگروه‌هایی در دولت برای اجرایی شدن شعار سال جاری داد.

نماینده عالی دولت در سیستان‌و بلوچستان با اشاره به فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان گفت: برای برنامه‌ریزی و پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان هم اکنون با استفاده از نظر کارشناسان و محققان امر چاره‌اندیشی مناسب صورت گیرد.

وی با توجه به آسیب شناسی این قشر آسیب‌های اخلاقی و مواد مخدر را مهمترین دغدغه خانواده‌ها و جامعه دانست و گفت: مهمترین دغدغه مسئولان، خانواده ها و جامعه تهدیدها و آسیب‌های اخلاقی و همچنین مواد مخدر است که باید با استفاده از نظر کارشناسان و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های اساسی از آسیب‌پذیری جوانان و نوجوانان در جامعه جلوگیری کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول