اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

ایجاد فرودگاه در چابهار تاثیر بسزایی در جذب گردشگر دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: با ایجاد زیرساخت‌هایی چون فرودگاه و خط آهن، تاثیر بسزایی در جذب گردشگر به سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان خواهد داشت.

ایجاد فرودگاه در چابهار تاثیر بسزایی در جذب گردشگر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، شهباز یزدانی اظهار داشت: تبلیغات هدفمند و ارتباط موثر با رسانه‌ها و مطبوعات برای شناساندن سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان به مردم از عوامل تاثیرگذار در افزایش جذب گردشگر در این منطقه است.

وی افزود: این ارتباطات موثر موجب شد تا تعداد مسافران نوروزی امسال به سواحل جنوبی استان سیستان و بلوچستان به بیش از 900 هزار نفر برسد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بیان داشت: برخی از افراد بر این باور هستند که هجوم مسافران در ایام نوروز به چابهار به دلیل وجود منطقه آزاد و خرید کالا و اجناس مختلف در این منطقه است حال آن که امسال مانند سایر نقاط کشور قیمت اجناس و کالاها در منطقه آزاد چابهار هم افزایش یافت اما نه تنها از تعداد گردشگران کم نکرد بلکه تعداد آنها را به بیش از چهار برابر افزایش داد.

یزدانی تصریح کرد: افزایش تعداد مسافران به چابهار طوری بود که در نوروز امسال چابهار، رتبه نخست جذب گردشگر را در بین سواحل جنوبی کشور به خود اختصاص داد.

وی گفت: حضور هر هفت گردشگر می‌تواند یک شغل ایجاد کند که حضور مسافران نوروزی این فرصت را به مردم بومی و سرمایه‌گذاران منطقه داد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در ادامه خرید اجناس و کالاها را در این منطقه موجب رونق کسب و کار، تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و در نهایت کمک به توسعه منطقه بیان کرد.

یزدانی افزود: افزایش تمایل سرمایه‌گذاران برای ایجاد هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در چابهار به برکت وجود گردشگرانی است که به سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان سفر می‌کنند.

وی وجود سواحل شنی، خزه‌ایی و صخره‌ایی را به فاصله کم از یکدیگر و همچنین شرایط خلیجی و اقیانوسی را در کنار یکدیگر در سواحل جنوبی سیستان و بلوچستان بسیار منحصر به فرد عنوان کرد و همه این شرایط را فرصتی برای جذب گردشگران خارجی و داخلی دانست.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ابراز امیدواری کرد: با ایجاد زیر ساخت‌ها از جمله فرودگاه در منطقه آزاد چابهار و ایجاد خط راه‌آهن بتوان در زمینه جذب گردشگر گام‌های موثرتری بر داشت.

یزدانی بیان داشت: آرامش، متانت، خونگرمی و مهمان‌نوازی شهروندان چابهار و کنارک موجب شد تا مسافران و گردشگران سواحل جنوبی استان با خاطره‌ای خوش این منطقه را ترک کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول