اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت هم‌رزم شهید صیادشیرازی از ولایت‌مداری شهید صیاد

آذرفر: شهید صیاد قرارگاه‌های ایران را در جنگ ‌‌به پهنای کشور‌ توسعه داد

خبرگزاری فارس: هم‌رزم شهید صیادشیرازی با بیان اینکه امیر صیادشیرازی افسری خدامحور و ولایت‌مدار بود‌، گفت: شهید صیاد قرارگاه‌های ایران را در جنگ ‌‌به پهنای کشور‌ توسعه داد.

آذرفر: شهید صیاد قرارگاه‌های ایران را در جنگ ‌‌به پهنای کشور‌ توسعه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امیر آذر‌فر عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد صیادشیرازی در حوزه کمالیه لرستان اظهار داشت: صیادشیرازی از نمونه‌های مثال‌زدنی مردان خداست.

وی افزود: از ویژگی‌های اخلاقی شهید صیادشیرازی پیروی بی‌چون و چرا از ولایت و رهبری بود.

هم‌رزم شهید صیادشیرازی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی خاک، عزت و شرافت ملت ایران به خطر افتاده بود و شهید صیادشیرازی کسی بود‌ که به جنگ تحرک، آرمان و تعهد بخشید.

وی با بیان اینکه‌ ایران در جنگ تحمیلی مورد هجومی ناجوانمردانه قرار گرفت و خاک کشورمان به دست دشمن افتاد و شرافتمان در معرض خطر قرار گرفت، تصریح کرد: به همین دلیل باید کسی می‌بود‌ تا به جنگ هدف‌های بلند، آرمان و اعتقاد بدهد و این مرد کسی جز صیادشیرازی نبود که توانست به جنگ تحرک، آرمان و تعهد ببخشد.

آذرفر افزود: صیادشیرازی زمانی که به فرماندهی نیروی زمینی ارتش رسید، قرارگاه‌های ایران در جنگ از قرارگاه‌های زیرزمینی در دزفول به پهن‌دشت ایران زمین کشیده شد و قرارگاه‌های عملیاتی در جنوب، غرب و شمال‌غرب ایجاد شدند.

هم‌رزم شهید صیادشیرازی گفت: صیادشیرازی فرصتی برای ساختن فرماندهان نداشت، چون فرصتی برای آموزش نبود، به همین دلیل در سنگری به نام مسجد بود که گفت هر کسی ایمان و اعتقاد به جنگ و حضرت امام(ره) دارد می‌ایستد و آنهایی که ضعیف و سست عنصرند و به دنبال نام‌پروری هستند، عقب‌نشینی کنند و در تاریکی شب بروند.

آذرفر خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان ایران اسلامی ارتشی و سپاهی هیچ یک کوتاهی نکردند و اگر در جایی توفیق نداشتیم، به این دلیل بود که دشمن نسبت به ما برتری نفر و جنگ‌افزار داشت، اما در پایان جنگ درسی به جهانیان دادیم که به تاریخ جنگ پیوست و همه در شگفت ماندند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول