اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هلباوی: "عمرسلیمان" مزدور آمریکا و اسرائیل است

خبرگزاری فارس: یکی از رهبران سابق گروه اخوان المسلمون مصر "عمرسلیمان" معاون سابق دیکتاتور سرنگون شده این کشور را مزدور دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و رژیم اسرائیل دانست.

هلباوی: "عمرسلیمان" مزدور آمریکا و اسرائیل است

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری العالم، "کمال الهلباوی" در اظهاراتی بسیار تند، با انتقاد از پذیرفتن نامزدی "عمرسلیمان" برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مصر تأکید کرد: عمر سلیمان مصر را به یک کشتارگاه تبدیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه "سلیمان مزدور سی آی ای و موساد است" افزود: عمرسلیمان باید قبل از هر چیز به اظهارات نویسنده انگلیسی پاسخ دهد که در کتابش او را به ارتباط با موساد و همچنین کمونیست ها و ربودن شخصیت‌های سیاسی در اروپا متهم کرده است.

"عمر سلیمان"، دست راست حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر که در میان مردم این کشور به دلیل سنگدلی و قساوتش به "مرد آهنین" معروف است، سرانجام روز گذشته و در واپسین ساعات نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر در میان تدابیر شدید امنیتی در کمیته عالی انتخابات مصر حاضر شد و در این انتخابات نام‌نویسی کرد.

نامزدی عمر سلیمان در انتخابات ریاست جمهوری مصر خشم بسیاری از مردم مصر و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی و حزبی این کشور را برانگیخته است.

عمر سلیمان، معاون حسنی مبارک، دیکتاتور مخلوع مصر و از افراد بسیار نزدیک و امین وی به شمار می‌آمد، بگونه‌ای که وقتی در مخمصه کناره‌گیری  از قدرت در جریان انقلاب 25 فوریه مردم مصر گرفتار آمد، سلیمان را به عنوان معاون خود معرفی کرد.

عمر سلیمان، رئیس سازمان اطلاعات امنیت و اطلاعات مبارک دارای روابط نزدیکی با سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" و سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا "سیا" بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول