اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ابتدای سال‌جاری انجام شد

خط کشی 43 کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جدید تا 15 فروردین، 43 کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی سیستان و بلوچستان خطکشی شد.

خط کشی 43 کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی سیستان‌وبلوچستان

ملک محمد راهواره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه‌ جاری، یک‌هزار و 700 متر گاردریل، 5 هزار و 600 عدد تابلوی مسیرنما، 956 عدد تابلوی اخباری اطلاعات، 894 عدد تابلوی بال کبوتری و 27 عدد چراغ چشمک زن در مدت فوق در محورهای حوزه استحفاظی استان نصب شده است.

وی افزود: ترمیم 350 عدد چراغ چشمک زن و سیستم روشنایی راه‌ها، توزیع هزار عدد دعای سفر به صورت کارت صحافی شده، نصب بنر "خطر، خطر" در نقاط پرحادثه به صورت موقت، توزیع 5 هزار شکلات بسته بندی شده با شعار راهداری برای کودکان و نوجوانان، از جمله اقدامات اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان در این مدت بوده است.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه، نصب 50 عدد بنر با شعارهای راهداری، نصب 20 بنر تبریک سال نو را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال‌جاری عنوان کرد.

راهواره ادامه داد: در مجموع از تاریخ 25 اسفند ماه 90 تا 15 فروردین ماه امسال، 30 اکیپ سیار امداد رسان و تعمیرات، 20 اکیپ راهداری عملیاتی با تجهیزات کامل ماشین آلات راهسازی، 20 اکیپ راهداری روستایی، 10 اکیپ ایمنی در قالب ستاد نوروزی فعال بوده و به مسافران خدمات ارائه کرده‌اند.

وی از بازدید مسئولان استانی و شهرستان از عملکرد ستادهای راه و ترابری و مانور ستادی در ابتدای سال جدید خبر داد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول