اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار مدیران قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک ضرورت در فعالیت‌های اداری و دستور کار مدیران قرار گیرد.

امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار مدیران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از آن به عنوان مصداق امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد.

وی افزود: پیشگیری از استفاده کالاهای قاچاق و کمک به رشد و توسعه صنایع داخلی و حمایت از آن یکی از موارد امر به معروف و نهی از منکر است که باید به عنوان یک ضرورت در دستور کار مدیران قرار گیرد.

امام جمعه زاهدان عنوان کرد: مسئله منکرات در کشور بیش از اینکه رنگ و بوی اجتماعی و دینی داشته باشد بیشتر جنبه سیاسی دارد و باید برای مقابله با این پدیده شوم به صورت جدی برنامه‌ریزی شود.

سلیمانی برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌دار در حوزه کاری را جزء معارف برشمرد و اهمیت به امر به معروف و نهی از منکر را در دستگاه‌های اداری مورد تاکید قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش تعداد مسافران نوروزی به استان گفت: امنیت پایدار و ایجاد بستر مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی موجب افزایش مسافرت‌های نوروزی و هدایت آنان به این نقطه از کشور شده است.

امام جمعه زاهدان همچنین برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را از مهم‌ترین رویدادهای سال گذشته در استان برشمرد و از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان تشکر کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول