اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به اعلام نشدن رای نساجی و استقلال صنعتی

ماشین‌سازی به میدان نمی‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: اگر رای بازی نساجی اعلام نشود روز جمعه بازی نخواهیم کرد.

ماشین‌سازی به میدان نمی‌رود

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: اگر تا پیش از روز جمعه، رای بازی نساجی قائمشهر با استقلال صنعتی اعلام نشود ما در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان بازی نخواهیم کرد.

وی افزود: این بازی به دلیل قصور تیم نساجی باید سه بر صفر به سود تیم استقلال صنعتی اعلام شود و اگر قرار بود این بازی برگزار شود، باید در همان حدفاصل زمان قبلی برگزار می‌شد، نه الآن که کاملا بر روی تیم‌های صعودکننده و سقوط‌کننده تاثیرگذار است.

محروم نداریم، مصدوم‌ها به بازی می‌رسند

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با بیان اینکه تیم برای بازی روز جمعه محرومی ندارد، افزود: جا دارد از زحمات دکتر رحیمی رئیس آکادمی پزشکی ورزشی باشگاه ماشین‌سازی تشکر کنم که با وجود اینکه در نیم فصل دوم تعداد مصدومان تیم بیشتر بود، اما با تلاش ایشان اکثر نفرات به مرز آمادگی و حضور در ترکیب تیم دست یافته‌اند.

دبیری ابراز امیدواری کرد، علی‌اکبر فرهنگ، رسول خطیبی و سامان نریمان جهان تنها مصدومان تیم به بازی مقابل آلومینیوم هرمزگان برسند.

حمایت پرشور هواداران ماشین‌سازی در آخرین بازی خانگی

افشین دبیری از هواداران تیم ماشین‌سازی خواست در آخرین بازی خانگی ماشین‌سازی حمایت حداکثری خود را از این تیم کنند.

وی ضمن یادآوری حساسیت این بازی خاطرنشان کرد: آرزوی دیرینه طرفداران ماشین‌سازی صعود به لیگ برتر است و حضور پرشور هواداران تیم در سکوها سبب افزایش روحیه تیم شده و کسب پیروزی بر تیم حریف را هموارتر می‌کند.

دبیری اظهار کرد: با توجه با تجربیاتی که تیم در نیم فصل اول به دست آورده است جای هیچ‌گونه غرور و خطایی وجود ندارد و سرنوشت صعود به مرحله پلی‌آف دست خودمان بوده و می‌توانیم با دو پیروزی در بازی‌های باقیمانده به این مهم دست یابیم.

به گفته دبیری، تیم ماشین‌سازی بعد از پیروزی بر برق شیراز از لحاظ روحی روانی در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته است.

تیم ماشین‌سازی روز جمعه در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول ایران میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان است. حریف تیم ماشین‌سازی هفته گذشته صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرد.

سه تیم ماشین‌سازی تبریز، پاس همدان و استقلال صنعتی اهواز از سازمان لیگ آزادگان خواستار مشخص شدن وضعیت بازی برگزار نشده نساجی قائمشهر شده‌اند و تهدید به عدم حضور در بازی روز جمعه کرده‌اند.

در حال حاضر ماشین‌سازی با 37 امتیاز در رده دوم گروه "ب" قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول