اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ابوالفتوح: عمر سلیمان گنج استراتژیک رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: "عبدالمنعم ابوالفتوح"، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری مصر با انتقاد از نامزدی عمر سلیمان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، وی را گنج استراتژیک رژیم صهیونیستی خواند.

ابوالفتوح: عمر سلیمان گنج استراتژیک رژیم صهیونیستی است

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، "عبدالمنعم ابوالفتوح"، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مصر با انتقاد شدید از نامزدی عمر سلیمان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، وی را گنج استراتژیک رژیم صهیونیستی خواند.

وی که در نشست انتخاباتی خود در قاهره سخن می‌گفت، از مردم مصر خواست تا با نریختن ارای خود به سود سلیمان از پیروزی وی در انتخابات جلوگیری کنند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که مردم مصر در انتخابات پارلمانی مصر از ورود هواداران و حامیان حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر به دو پارلمان شورا و ملت جلوگیری کردند و این بار هم می‌توانند از پیروزی معاون و دست راست وی در انتخابات ریاست‌جمهوری جلوگیری کنند.

عبدالمنعم ابوالفتوح روز گذشته در اظهار نظری درباره نامزدی عمر سلیمان در انتخابات ریاست جمهوری مصر، نامزدی وی در این انتخابات را اهانت به خون شهدای انقلاب بیان کرده بود.

وی تاکید کرده بود که جوانانی که مبارک را از قدرت برکنار کردند، اجازه کاندیداتوری وی را نمی‌دهند.

نامزدی عمر سلیمان در انتخابات ریاست جمهوری مصر خشم بسیاری از مردم مصر و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی و حزبی این کشور را برانگیخته است.

عمر سلیمان در زمان تصدی ریاست سازمان اطلاعات و امنیت مصر در دوران زمامداری حسنی مبارک به داشتن رابطه نزدیک با موساد و سیا و مزدوری برای این‌دو سازمان معروف بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول