اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

نماینده مجلس عراق افشا کرد

حقوق 5000 دلاری منافقین برای سخنگوی العراقیه

خبرگزاری فارس: یک نماینده مجلس عراق فاش کرد گروهک تروریستی منافقین ماهانه 5000 دلار به سخنگوی العراقیه و نماینده پارلمان این کشور پرداخت می‌کند.

حقوق 5000 دلاری منافقین برای سخنگوی العراقیه

به گزارش خبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، یک نماینده مجلس عراق که نخواست نامش فاش شود گفت: گروهک تروریستی منافقین به برخی سیاستمداران و روزنامه نگاران عراقی رشوه می‌دهند که از جمله آنها پرداخت ماهیانه 5000 دلار به "حیدر المل"ا سخنگوی العراقیه و نماینده پارلمان این کشور است.

این چهره سیاسی افزود: مبالغ هنگفت منافقین به برخی سیاستمداران و روزنامه نگاران عراقی در ازای حمایت این افراد از ادامه حضور منافقین در عراق و نکوهش و اعتراض به سیاست‌های دولت این کشور صورت می‌گیرد.

این مسئول عراقی ادامه داد: حیدر الملا نماینده مجلس و سخنگوی فراکسیون العراقیه در ازای دریافت این مبلغ از منافقین، علیه دولت عراق موضع گیری و از ادامه حضور این گروهک حمایت می‌کند و به دروغ پردازی علیه اقدامات ایران در عراق می‌پردازد.

وی با ذکر اسامی چند تن دیگر از سیاستمداران و روزنامه نگاران مزدور منافقین گفت: علاوه بر الملا، ظافر العانی نماینده سابق، سرمد عبدالکریم مدیر سایت العراق للجمیع و صافی الیاسری نویسنده بعثی از منافقین حقوق ماهانه دریافت می‌کنند.

سرمد عبدالکریم مدیر سایت‌های العراق للجمیع و واع، بعثی فراری مقیم دانمارک است که سایت‌های وی روزانه ده‌ها خبر جعلی به سود منافقین و علیه دولت منتخب عراق به قلم نویسندگان اجاره‌ای بعثی مانند صافی الیاسری منتشر می‌کنند.

این نماینده مجلس در پایان صحبت‌های خود با اشاره به نفوذ گسترده منافقین در بین برخی سیاستمداران و روزنامه نگاران عراقی گفت: علاوه بر این اشخاص چهره‌های سرشناس دیگری از فراکسیون العراقیه مانند حامد المطلک و میسون الدملوجی از منافقین خلق پول دریافت می‌کنند و با آنها همکاری دارند و این مسأله ذاتاً خطرناک است چرا که میزان نفوذ منافقین در رسانه‌ها و سیاستمداران و تأثیرگذاری آنها را بر تصمیم گیری‌های سیاسی نشان می‌دهد.

پیش از این نیز فاش شده بود که برخی سیاستمداران غربی در ازای دریافت مبالغی کلان به سخنرانی در حمایت از منافقین می‌پردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول