اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه مسابقات نوجوانان کشور

سوهان گل محمد قم با 4 گل از سد کاوه تهران گذشت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم گفت: بازی با تیم کاوه تهران برای ما از هر نظر مفید بود و تیم ما با اقتدار با زدن چهار گل حریف خود را شکست داد.

سوهان گل محمد قم با 4 گل از سد کاوه تهران گذشت

حامد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از حضور موفقی که تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم در مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور داشت، اکنون با جدیت آماده مرحله دوم رقابت‌ها می‌شویم.

وی ادامه داد: تردیدی ندارم که رقابت‌های مرحله دوم فوتبال نوجوانان لیگ باشگاه‌های کشور از مرحله گروهی بسیار سخت‌تر و حریفان ما تیم‌های قوی تری هستند، اما دیگر رقبا نیز قطعا روی تیم ما حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و باید با تمام توان به مصاف آنها برویم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم اضافه کرد: در کنار تمرینات مستمر که بر اساس برنامه ریزی کاملا جدی و حساب شده مراحل آماده سازی تیم را پیش می‌برد، یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما در کنار تمرین و آمادگی جسمانی و تیمی، انجام بازی‌های تدارکاتی است.

وی تاکید کرد: انجام بازی‌های تدارکاتی این فرصت را به یک مربی می‌دهد که ظرفیت تیم خود را به خوبی بشناسد و بداند که در تیم خود چه ظرفیتی دارد که در هنگام مسابقه و مهم‌تر از آن لحظات حساس یک بازی، بهترین تصمیم را بگیرد.

اسماعیلی در ادامه به دیدار تدارکاتی تیمش مقابل تیم فوتبال نوجوانان کاوه تهران اشاره کرد و بیان داشت: برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین نفرات تیم، دیداری تدارکاتی با تیم فوتبال نونهالان کاوه تهران داشتیم که آنها به دعوت ما به قم آمدند.

وی ابراز داشت: این مسابقه دوستانه به میزبانی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که در پایان بازیکنان ما با انجام بازی کاملا هماهنگ و اجرای خواسته‌های کادر فنی به برتری پر گل چهار بر یک دست یافتند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم ادامه داد: در این مسابقه ابتدا چهار گل به حریف زدیم تا بازیکنان ما نشان بدهند که در اوج آمادگی به سر می‌برند و با تجربیات ارزنده‌ای که از دیدارهای قبلی در مرحله گروهی دارند، در مرحله دوم بهترین نتایج را کسب کنند.

وی عنوان داشت: در این دیدار ابتدا میثم شیردل در دقیقه 20 مسابقه دروازه تیم فوتبال کاوه تهران را باز کرد و بعد از آن بازیکنان ما با انجام فوتبالی تهاجمی در دقیقه 35 توسط محسن ساجدی به گل رسیدند تا نیمه نخست با برتری دو بر صفر ما به پایان برسد.

اسماعیلی بیان کرد: در نیمه دوم نیز در دقایق 56 و 70 بازی این محمد وصالی بود که با دو ضربه شوت موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال نوجوانان کاوه تهران شد تا با وجود جبران یکی از گل‌ها توسط بازیکنان کاوه در دقایق پایانی، بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم به پایان برسد و این تیم بیشتر از گذشته آماده مرحله دوم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول