اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سربرست اداره تبلیغات اسلامی هیرمند:

فاطمیه در صحنه بین‌المللی پررنگ‌تر برگزار شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هیرمند گفت: دهه فاطمیه باید همانند محرم در صحنه بین‌المللی پررنگ‌تر برگزار شود.

فاطمیه در صحنه بین‌المللی پررنگ‌تر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام جانعلی ظریف صیادی صبح امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در جمع مردم و مسئولان شهرستان هیرمند از برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان با حضور مردم و مسئولان خبر داد.

وی افزود: ایام فاطمیه نسبت به محرم نیاز به تبلیغات گسترده‌تری دارد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هیرمند اضافه کرد: به یاری خداوند، ایام محرم و عاشورای حسینی در اکثر کشورهای جهان حتی اروپا، برگزار می‌شود و به بیانی دیگر، امام حسین (ع) بین‌المللی شده است.

ظریف صیادی بیان کرد: ایام فاطمیه مثل خود بی‌بی غریب مانده است و ما باید تلاش کنیم که فاطمیه مثل محرم در صحنه بین‌المللی پر رنگ‌تر شود.

وی در فضیلت حضرت فاطمه (س) گفت:‌ وقتی پیغمبر (ص) به پیشانی فاطمه (س) بوسه می‌زند یعنی مهر تأیید بر افکار و رفتار فاطمه (س) می‌زند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هیرمند تصریح کرد: آن بانوی بزرگوار در بدترین شرایط زمانی که کسی جرأت نمی‌کرد از علی (ع) سخنی بگوید با بیان خطبه‌هایی در فضیلت علی (ع) و دفاع از ولایت و نشان دادن چهره ممتاز آن حضرت، ایشان را به تازه مسلمان‌ها معرفی فرمود.

ظریف صیادی همچنین در مراسم دعای کمیل هیئت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان هیرمند اظهار داشت: برگزاری این گونه مراسم‌ها به صورت مستمر، هیئت‌های عزاداری را زنده و فعال نگه می‌دارد.

وی افزود: شرکت در چنین مجالس و محافلی باعث شادی روح و قلب انسان می‌شود، به ویژه شرکت در دعای کمیل که انسان در واقع با زبان علی (ع) با خدا حرف می‌زند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هیرمند ادامه داد: اگر این دعاها در حق هر انسانی به اجابت برسد تولدی دوباره می‌یابد.

ظریف صیادی بیان داشت: وقتی که مولای متقیان این چنین با معبود خویش راز و نیاز می‌کند، ما به عمق نیازمان به این دعاها پی می‌بریم.

وی با ذکر مصیبت حضرت زهرا (س) از مهدی دادزری مسئول هیئت قمربنی هاشم (ع) هیرمند برای برگزاری این گونه مراسم‌ها، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول