اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

25 زن خدمتکار اندونزیایی در انتظار حکم اعدام در عربستان

خبرگزاری فارس: منابع سعودی اعلام کردند که 25 زن خدمتکار اندونزیایی در عربستان به اعدام محکوم شده و در انتظار اجرای حکم خود هستند.

25 زن خدمتکار اندونزیایی در انتظار حکم اعدام در عربستان

به گزارش فارس به نقل از روزنامه"الدیار" لبنان، 25 خدمتکار زن اندونزیایی به اتهام جرائم مختلف در عربستان سعودی به مجازات مرگ محکوم شده اند، این درحالی است که 22 خدمتکار دیگر تبرئه و از این کشور اخراج شده اند.

منابع سعودی اعلام کردند که جاکارتا یک هیئت از ریاست جمهوری را برای انجام گفت‌وگو با مقامات سعودی درباره موضوع حکم اعدام 25 زن خدمتکار اندونزیایی به ریاض اعزام می‌کند.

در همین رابطه "هندرار براموتیو" سخنگوی سفارت اندونزی در ریاض گفت: تنها در استان ریاض 6 خدمتکار زن به اعدام محکوم شده‌اند و 19 نفر دیگر نیز در منطقه الغربیه محکوم به اعدام هستند.

بر اساس این گزارش، جاکارتا یک تیم 14 نفره را به منظور گفت‌وگو با مسئولان سعودی و تلاش برای نجات جان این زنان به ریاض اعزام می‌کند.

سخنگوی سفارت اندونزی همچنین گفت که هم اکنون 1700 تبعه اندونزی در زندان‌های عربستان سعودی در حبس به سر می‌برند و ما از دولت این کشور درخواست کرده‌ایم که به تیم ریاست جمهوری اندونزی اجازه بازدید از زندان‌های عربستان را بدهد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول