اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

دشمن ‌از گرایش مردم به آموزه‌های دین اسلام هراس دارد‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز دشمن بیشتر از گذشته از گرایش مردم به آموزه‌های دین اسلام و عزاداری برای ائمه اطهار هراس دارد.

دشمن ‌از گرایش مردم به آموزه‌های دین اسلام هراس دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی ظهر امروز در جلسه ستاد فاطمیه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) نخستین کسی بود که بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) دوشادوش همسرش با شجاعت و عزمی راسخ در مقابل همه جریا‌ن‌های نفاق ایستاد.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) در برابر کسانی که به نام اسلام به مقابله با قرآن و دین مقدس اسلام برخاسته بودند، ایستاد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امروز دشمن بیشتر از گذشته از گرایش مردم به آموزه‌های دین اسلام و عزاداری برای ائمه اطهار هراس دارد.

لطفی تصریح کرد: با تمسک به آموزه‌های انسان‌ساز و تأثیرگذار بود که مهم‌ترین اتفاق قرن یعنی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی رخ داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بعد از آن با الهام از آرمان‌های انقلاب اسلامی بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته است. 

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول