اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گذشته

1000 نفر در بورس تبریز سهام خریدند

خبرگزاری فارس: سرپرست بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی ارزش معاملات هفته گذشته بورس تبریز را 56 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این هفته یک هزار و شش نفر در بورس تبریز سهام خریدند.

1000 نفر در بورس تبریز سهام خریدند

محمدامین عابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در پایان معاملات هفته گذشته تعداد 18 میلیون و 274 هزار و 743 سهم و حق تقدم از سهام 123 شرکت به ارزش 56 میلیارد و 178 میلیون و 627 هزار و 509 ریال توسط 29 کارگزار در بورس تبریز داد و ستد شد.

وی افزود: 53 درصد این معاملات به ارزش 29 میلیارد و 784 میلیون و 617 هزار و  246 ریال را خرید سهام و 47 درصد آن به ارزش 26 میلیارد و 394 میلیون و 10 هزار و 263 سهم را فروش تشکیل می‌دهد.

عابدینی، تعداد خریداران سهام در بورس تبریز در هفته گذشته را یک هزار و شش نفر اعلام کرد.

سرپرست بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: در معاملات هفته گذشته سرمایه‌گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز و پارسیان و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

وی گفت: همچنین در این مدت سهام سه بانک پاسارگاد، گسترش نفت و گاز پارسیان و قند نیشابور بیشترین ارزش ریالی را به خود اختصاص دادند.

عابدینی اضافه کرد: هفته گذشته 50 کد معاملاتی جدید در این تالار ایجاد شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول