اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

فردا صورت می‌گیرد

آغاز مرحله نخست آزمون طرح ملی حفظ قرآن در مدارس سراسر کشور

خبرگزاری فارس: مرحله نخست آزمون طرح ملی حفظ قرآن مدارس سراسر کشور فردا با شرکت سه میلیون و 500 هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود.

آغاز مرحله نخست آزمون طرح ملی حفظ قرآن در مدارس سراسر کشور

 به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز و فرهنگی در طرح ملی حفظ، نام نویسی کرده‌اند که مرحله نخست این آزمون فردا (یک‌شنبه 20 فروردین)‌ در مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اجرای طرح ملی حفظ ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان داری ۴ مرحله؛ ثبت‌نام، آموزش، آزمون و همایش ملی است که دو مرحله ابتدایی برگزار شده و مرحله سوم آن نیز فردا برگزار خواهد شد. همچنین رشته‌های آزمون مرحله مدرسه‌ای شامل؛ حفظ نیم جزء، ۱، ۳، ۶ و ۱۰ جزء است.

برگزیدگان مدارس باید تا اردیبهشت‌ماه به منطقه و در دهه سوم اردیبهشت ماه از منطقه به استان معرفی شوند و خرداد ماه نیز با حضور همه افراد، همایش ملی حفظ برگزار خواهد شد.

در طول خردادماه سایت ثبت‌نام برای ارزیابی فعالیت‌های هر استان به مدت یک ماه بسته و سپس  دسترسی به آن امکان پذیر خواهد شد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول