اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

برنامه ملاقات‌های وزیر خارجه سوریه در مسکو مشخص شد

خبرگزاری فارس: وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه سوریه در سفر 9 آوریل خود به مسکو با همتای روسی خویش دیدار و در خصوص مسائل مهم بین‌المللی، بخصوص اوضاع پیچیده پیرامون سوریه با وی تبادل نظر خواهد کرد.

برنامه ملاقات‌های وزیر خارجه سوریه در مسکو مشخص شد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعات و انتشارات وزارت امور خارجه روسیه مورد تایید قرار داد که "ولید معلم" وزیر امور خارجه سوریه در راس یک هیئت بلندپایه در تاریخ 9 آوریل ( 21 فروردین) برای یک دیدار کاری به مسکو سفر خواهد کرد.

بر اساس این اطلاعات، در برنامه سفر وزیر خارجه سوریه به مسکو، مذاکره با "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه گنجانده شده است که در جریان آن طرفین به تبادل نظر در خصوص برخی مسائل مهم بین المللی و منطقه‌ای و قبل از هر چیز روند توسعه اوضاع پیچیده پیرامون سوریه خواهند پرداخت.

علاوه بر این معلم در این دیدارهمچنین قصد دارد تا به بررسی راه‌های توسعه روابط مرسوم دوجانبه و دوستانه بین سوریه و روسیه بپردازد.  

مقامات وزارت خارجه روسیه تاکید کردند که این کشور به خط مشی اصولی خویش برای توقف هرچه سریعتر خشونت‌ها و حل و فصل مسالمت‌آمیز مناقشه کنونی در سوریه بدون دخالت از خارج ادامه می‌دهد و به سفر وزیر خارجه سوریه به مسکو به چشم فرصت مناسبی برای کمک به این مسئله نگاه می‌کند.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول